• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تورج حسنی راد:انتخابات نمادحرکت اسلامی در کشور است.

  • کد خبر : 24233
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
تورج حسنی راد:انتخابات نمادحرکت اسلامی در کشور است.

تورج حسنی راد پیرامون انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به بیان دیدگاه های خود پرداخت که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

به گزارش «کانون سبحان»؛ تورج حسنی راد پیرامون انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به بیان دیدگاه های خود پرداخت که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت تورج حسنی را دراین گفت گو در مورد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات نمادحرکت اسلامی درکشور است .انتخابات هدیه اسلام به ملت ماست همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی گفت: .حضور ماست که نظام را تحکیم می کند پایه های نظام را مستحکم می کند آبروی ملت را ایران را زیاد می کند وباعث استقامت بیشتر کشور در مقابل دشمن می شود و دشمن را ازطمع ورزیدن به کشور منصرف می کند.

حسنی راد افزود: ماباید همه باهم برای حضور حدکثری مردم تلاش کنیم چراکه هرچه درصد مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد پایه های نظام مستحکم تر وقوی تر شود ودرحقیقت امیدواری مردم به نظام رابیشتر می کند.

رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت خاطر نشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بیان نمودند مجلس جایگاه بسیار مهمی است خانه ملت است می تواند عزت اسلامی وعزت ملی ما را به دنیا نشان دهد تامین کننده منافع عمومی باشد.مجلس می تواند حافظ امنیت باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کوهدشت افزود: با توجه به مطالب بالا ما هم به نوبه خودمان از کلیه اساتید .کارکنان و دانشجویان دانشگاه می خواهیم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی وانتخابات مجلس خبرگان همچون سال های گذشته حضوری پررنگ وفعال داشته وباشرکت خودشان به دنیانشان دهند که ما جامعه ی دانشگاهی همیشه وهمه وقت پشت سرمقام معظم رهبری بوده وادامه دهنده خون پاک شهیدان خواهیم بود.

تورج حسنی راد در پایان گفت: با توجه به اینکه در ایام انتخابات تحرکات وفشار های دشمن علیه ملت ایران بیشتر می شودتا ملت ایران را از نظام   اسلامی جداکنند.دانشجویان کارکنان واساتید عزیز دانشگاه کاملا مراقب تحرکات دشمن بوده وبا آگاهی دادن به اقشار مختلف جامعه ودعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای و رای دادن به افراد مومن، متخصص ، متعهد ، امانت دار بیگانه ستیز ، صادق در گفتار ، و رفتار و شجاع و نیرنگ های دشمنان را خنثی کنند.

خبر علی رستمی / روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=24233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.