• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آیت الله میرعمادی:برگزاری کنسرت بانوان در خرم‌آباد خلاف شرع بوده و باید لغو شود!

  • کد خبر : 43216
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
آیت الله میرعمادی:برگزاری کنسرت بانوان در خرم‌آباد خلاف شرع بوده و باید لغو شود!

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از فارس؛، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: از نظر دین اسلام کسی که بتواند حکومتی را تشکیل بدهد و تمام مسائل مربوط به حکومت را داشته باشد، حضرت علی( ع) بوده است. وی افزود: امیر مومنان در امر عبادت، اقتصاد، […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از فارس؛، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: از نظر دین اسلام کسی که بتواند حکومتی را تشکیل بدهد و تمام مسائل مربوط به حکومت را داشته باشد، حضرت علی( ع) بوده است.

وی افزود: امیر مومنان در امر عبادت، اقتصاد، سیاست و‌… یک اسوه جامع و کامل است و این در حالی است که آنچه از امیرالمومنین(ع ) به صورت سیره عملی و فرمایشات از آن حضرت نقل شده است فراوان است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه از هیچ سیاست مداری به اندازه امیرالمومنین( ع) راجع به مسائل اقتصادی سخن نقل نشده است خاطر نشان کرد: سیره اقتصادی ایشان در ابعاد گوناگون رفتار، گفتار و رهنمودهای آن حضرت و در زمینه تولید و توزیع ثروت و سایر ابعاد را باید به‌عنوان اسوه مد نظر قرار دهیم.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع ) در هفته جاری گفت: ایشان اسوه صبر و استقامت بوده‌اند و صبر ایشان در برابر زمام داران و خلفای ظالم زمان خودشان منحصر به فرد بوده‌است.

وی ادامه داد: در آن زمان که ایشان را از این زندان به آن زندان منتقل می‌کرده‌اند این حضرت باز هم با صبر بی‌نظیر خود به دنبال هدف‌شان که تثبیت امامت و ولایت بوده، می‌رفتند و آزار و اذیت ظالمان در ایشان بی‌اثر بوده‌است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با یادآوری روز مبعث پیامبر که در هفته آینده پیش رو است، عنوان کرد: بعثت سرآغاز حرکت تکاملی بشر بوده و فلسفه آن، تبیین دین، تعلیم و تربیت، تلاوت آیات الهی، تفسیر کلام خدا و مبارزه با طاغوت است.

آیت‌الله میرعمادی از دیگر فلسفه‌های بعثت را اقامه عدل و برپایی حکومت الهی دانست و گفت: انسان به واسطه عبادت و بندگی خدا در سایه حکومت الهی و مبارزه با طاغوت به سعادت جاودانه می‌رسد.

وی با اشاره به سالروز حمله ناموفق آمریکایی‌ها در صحرای طبس بیان کرد: حادثه طبس یک معجزه الهی بود و این در حالی اتفاق افتاد که آمریکایی‌ها نقشه کشیدند که نظام را از بین ببرند و خداوند اقدامات غیبی‌اش را به داد مردم ایران رساندند و آمریکایی‌ها را فراری داد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: حادثه طبس یک معجزه الهی و مایه عبرت است و این عبرت برای دشمنان اسلام و ملت ایران است تا دشمنان بدانند، ملت ایران  در برابر شیطنت‌ها خدا را دارد.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید به اینکه ما نباید این حادثه تاریخی را فراموش کنیم اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با نصرت الهی در مقابل تمام تهدیدها ایستادگی می‌کند و به پیروزی می‌رسد.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اسلامی عنوان داشت: سپاه از بدو تاسیس تاکنون منشا خیرات و برکات بوده و از ابتدا جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را بر عهده گرفت و توانست در میدان ۸ ساله جنگ پیروز شود و خاک ما از اشغال بعثی‌ها در امان بماند.

وی بیان کرد: در هر جایی که توطئه و براندازی بوده، سپاه نقش خود را ایفا کرده است و با کشف و مقابله جلوی نفوذ دشمنان را به کشور بر عهده گرفته است.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید به اینکه سپاه طرح‌ها و پروژه‌های زیادی را در کشور انجام داده‌ است،گفت: سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) استان لرستان در جهت محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام داده  بگونه‌ای ۵۳ پروژه در برنامه‌های خود در جهت محرومیت‌زدایی انجام داده است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه اسامی تاییدشدگان کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اعلام شده‌است، گفت:کم کم فضای تبلیغات انتخاباتی شروع می‌شود و همه باید قانون را تمکین کنند، چراکه تمرد از قانون نباید صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه فضای انتخابات باید آرام باشد، ادامه داد: کاندیدا و طرفداران آنها تلاش می‌کنند عموم مردم را به سوی خود جذب بکنند اما مسئله مهم این است که اخلاق انتخاباتی نیز باید رعایت شود و کاندیداها نباید وعده‌های دروغ به مردم بدهند.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: بعضی افراد با مانور دادن روی کنسرت‌های موسیقی به دنبال تحکیم صندلی ریاست خود بوده و عده‌ای نیز با برگزاری کنسرت‌ها به دنبال تجارت موسیقی هستند تا جیب‌های خود را از این راه پر کنند.

وی تصریح کرد:برگزاری کنسرت بانوان در خرم‌آباد خلاف شرع بوده و شادی مردم با این کارها صورت نمی‌گیرد و شادی مردم با اشتغال صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان گفت:مردم لرستان کمبود این را ندارند که بانوان برایشان خوانندگی کنند کمااینکه لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و ‌پایلوت کنسرت نیست.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: از وزیر ارشاد می‌خواهیم جلوی کنسرت بانوان را بگیرد و شورای تامین استان نیز وارد کار شود و کنسرت را لغو کند چرا که اگر اینگونه کنسرت ها سنت شود دیگر آن ویژگی‌ها و خصایص ولایی که مردم دارند زیر سوال می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.