• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دستگیری مزاحم اینستاگرامی توسط پلیس فتا کوهدشت

  • کد خبر : 43225
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۴۰
دستگیری مزاحم اینستاگرامی توسط پلیس فتا کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ یاراله عبدی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحت علیه آن می کند؛ رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ یاراله عبدی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحت علیه آن می کند؛ رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ “یارالله عبدی ” با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یک نفر مبنی بر توهین در صفحه شخصی اینستاگرامش توسط فردی ناشناس پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد.
وی افزود: طبق اظهارات شاکی پرونده یک فرد ناشناس با گذاشتن کامنت های توهین آمیز در پست های وی باعث از بین رفتن آبروی وی نزد دوستان و آشنایان وی شده بود.
وی افزود: مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مراجع قضائی با انجام اقدامات فنی متهم را شناسایی نمودند .
سرهنگ عبدی گفت: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی به پلیس فتا فراخوانده شد.
وی تصریح کرد:متهم با توجه به مستندات موجود به بزه ارتکابی اعتراف نمود.
فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت در پایان از شهروندان خواست : از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند و در صورتی که شخصی برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمود ، ضمن پرهیز از ادامه ارتباط و پاسخگویی، این ایجاد مزاحمت را می توانند به پلیس فتا گزارش نمایند .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.