• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به عنوان فرمانده برتر لرستان معرفی شد+جزئیات

  • کد خبر : 43230
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به عنوان فرمانده برتر لرستان معرفی شد+جزئیات

در همایش سراسری فرماندهان ناجا که در تهران برگزار گردید از سرهنگ یاراله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به عنوان مدیر نمونه و برتر این نیرو در استان لرستان تقدیر شد .


به گزارش«کانون سبحان»؛ در همایش سراسری فرماندهان ناجا که  در تهران برگزار گردید از سرهنگ یاراله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به عنوان مدیر نمونه و برتر این نیرو در استان لرستان تقدیر شد .
در همایش فرماندهان ومسوولان ارشد ناجاکه با حضور جمعی از مسوولان کشوری ولشکری برگزار شد با اهدا لوح و جایزه نقدی از سرهنگ یارالله عبدی به عنوان مدیر نمونه و برتر این نیرو در استان لرستان تقدیر شد.
در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .، برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش ، اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است را مرهون عزم و تلاش مضاعف و شبانه روزی مدیران و کارکنان خدوم ناجا دانست و ضمن تبریک به سرهنگ یاراله عبدی وی را بعنوان مدیر برتر ناجا در استان لرستان انتخاب کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگاران گفت:اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس باعث کاهش جرایم خشن در این شهرستان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
سرهنگ عبدی یادآورشد: برای برقراری امنیت پایدار فقط تکیه بر برخورد فیزیکی کارساز نیست و سایر دستگاه ها نیز باید زمینه های کاهش بزه های اجتماعی را فراهم کنند
وی افزود: ماموریت های پلیس در شهرستان کوهدشت براساس برنامه ها و سیاست های ابلا غی ناجا درحوزه های مختلف متناسب با شرایط منطقه ای درسال جاری هدف گذاری و اجرا خواهد شد .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.