• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

منطق آیت الله رئیسی منطق اخلاق و منطق کار و کرامت است./غرب هیچگونه منبع سیاسی ندارد/ تدوین ساعت ها برنامه توسط نیروهای انقلابی

  • کد خبر : 43721
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
منطق آیت الله رئیسی منطق اخلاق و منطق کار و کرامت است./غرب هیچگونه منبع سیاسی ندارد/ تدوین ساعت ها برنامه توسط نیروهای انقلابی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام دکتر خدایی مسئول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی  استان لرستان در جمع حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان کوهدشت گفت: ما سه فاز سیاسی داریم منبع سیاسی،مبنای سیاسی، مساله سیاسی؛ وی افزود: امروز چالش ما در برابر دنیای مقابل این است که در مساله سیاسی با هم چالش داریم، […]


به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام دکتر خدایی مسئول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی  استان لرستان در جمع حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان کوهدشت گفت: ما سه فاز سیاسی داریم منبع سیاسی،مبنای سیاسی، مساله سیاسی؛

وی افزود: امروز چالش ما در برابر دنیای مقابل این است که در مساله سیاسی با هم چالش داریم، دفاع از مظلوم،احقاق حق،اجرای قوانین الهی از موارد چالش می باشند که این به مبنای سیاسی ما و طرف مقابل برمی گردد.

حجت الاسلام دکتر خدایی ادامه داد: مبنا استقلال می باشد اما برخی بر این باور هستند که مبنا چیز دیگری می باشد.

وی گفت:بایستی در مساله آزادی که خط قرمز و ره آورد تمام انبیا را مسدود می کند،ساده انگاری نکنیم.
*آقای روحانی اگر شهر موشکی نمایان نمی شد و بر روی موشک ها جمله معروف امام (ره) را نمی نوشتند آمریکا دست از تحریم ها بر می داشت؟!/ چرا به خاطر رای آوری این کار رو می کنید؟!/آیت الله رئیسی نماینده تفکر ولایی است.
مسئول ستاد مرکزی  آیت الله رئیسی در لرستان گفت:  درک سیاسی برخی افراد تنزل پیدا کرده است زیرا که مبنای آنان ضعیف است که باعث می شود به مواردی از قبیل نوشتن جمله حضرت امام بر روی موشک ها را اعتراض می کنند.
مسئول ستاد مرکزی آیت لله رئیسی در استان لرستان گفت: آقای رئیس جمهور این مردم رزمنده و شهید پرور کوهدشت از شما سوال دارند آیا واقعا خود شما باور دارید اگر شهر موشکی نمایان نمی شد و بر روی موشک ها جمله معروف امام (ره)  که فرموده است: « اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» ، را نمی نوشتند آمریکا دست از تحریم ها بر می داشت؟!چرا به خاطر رای آوری این اشتباه رو انجام می دهید؟!
*غرب هیچگونه منبع سیاسی ندارد/ نبایدمبنای ما بر اساس غرب باشد.
وی در ادامه ضمن بیان این که مبنای سیاسی به منبع سیاسی برمی گردد اظهار داشت: غرب هیچگونه منبع سیاسی ندارد نباید مبنای ما بر اساس غرب باشد.
دکتر خدایی در ادامه افزود: یکی از نمونه های مخالفت برخی از سازمان ها با ما این است که آن ها می گویند ایران ناقض حقوق بشر است و  یکی از آن حقوق ها حقوق هم جنس بازان است.منبع آنان جز یک امر خود بافته و هوس بارانه نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: این مبنای سیاسی را در راهبرد سیاسی خود پیاده کنیم برای ما بد است.برخی می خواهد این راهبرد را پیاده کنند.

حجت الاسلام  خدایی در ادامه گفت:نیرو های انقلاب و پایه کار انقلابی دارای برنامه هستند و ساعت ها برنامه ها را تدوین نموده اند.

وی ضمن بیان این که جامعه ما نیازمند تامل و در کنار هم بودن است  اظهار داشت:آیت الله رئیسی نماینده تفکر ولایی است و ایرادات و نقض های دولت را در بستر اخلاق مطرح می کند.
*آیت الله رئیسی در قسمت های عظیم نظام فعالیت داشته و دارای سابقه درخشانی است.
خدایی تصریح کرد: آقای رئیسی در قسمت های عظیم نظام فعالیت داشته و دارای سابقه درخشانی است.
*منطق آیت الله رئیسی منطق اخلاق  و منطق کار و کرامت است.
وی در پایان تاکید بر حضور پرشور مردم بر سر صندوق های رای  اظهار داشت : شعار آیت الله رئیسی «هرخانه یک ستاد است» ،منطق سید ابراهیم رئیسی منطق اخلاق ،عدل و کار و کرامت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.