• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

كانديداها از مصاحبه های جنجالي با رسانه ها خودداری کنند/ پرهيز از هرگونه توهين و افترا به رقبا

  • کد خبر : 43809
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
كانديداها از مصاحبه های جنجالي با رسانه ها خودداری کنند/ پرهيز از هرگونه توهين و افترا به رقبا

حضور مردم در صحنه انتخابات بصيرت افزايي و همراهي با نظام و امنيت كشور را به دنبال دارد. به گزارش «کانون سبحان» به نقل از  روابط عمومي دادگستري كوهدشت ، دیروز جلسه اي با حضور رئيس دادگستري، فرماندار، دادستان، اعضاي هيات هاي اجرايي و نظارت و كانديداهاي شوراي شهر پيرامون پيشگيري از وقوع جرائم انتخاباتي […]

حضور مردم در صحنه انتخابات بصيرت افزايي و همراهي با نظام و امنيت كشور را به دنبال دارد.

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از  روابط عمومي دادگستري كوهدشت ، دیروز جلسه اي با حضور رئيس دادگستري، فرماندار، دادستان، اعضاي هيات هاي اجرايي و نظارت و كانديداهاي شوراي شهر پيرامون پيشگيري از وقوع جرائم انتخاباتي پنجمين دوره انتخاباتي شوراي شهر برگزار شد.

در اين جلسه آقاي عسكرزاده رئيس دادگستري شهرستان به اهميت حضور مردم در انتخابات در فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره داشت و افزود: تأكيدات رهبري وظيفه ما را در برگزاري انتخاباتي پرشور در جهت حفظ و صيانت از آراي مردم، مضاعف مي كند.

وی در ادامه افزود: انتخاباتي را مطلوب و سازنده دانست كه با مشاركت فعال همگاني، آزاد و منصفانه، با حضور حداكثري آحاد مردم و با رعايت اصول و موازين حقوقي برگزار شود.

هم چنين در پايان اين جلسه مصوباتي نيز پيرامون رعايت اصول تبليغاتي كانديداهاي شوراي شهر به دنبال داشت كه در آن به پرهيز از هرگونه مصاحبه هاي جنجالي كانديداها با رسانه ها، راه اندازي كارناوال هاي تبليغاتي در سطح شهر، عدم همراهي با اشخاص داراي سو سابقه كيفري و معاند با نظام جمهوري اسلامي، عدم استفاده از امكانات دولتي براي كانديداها و پرهيز از هرگونه توهين و افترا به رقبا اشاره شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.