• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ظرفیت انقلابیون انتخاب رئیس جمهور بود./ دکتر کرم رضا پیریایی

  • کد خبر : 44107
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
ظرفیت انقلابیون انتخاب رئیس جمهور بود./ دکتر کرم رضا پیریایی

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان» / دکتر کرم رضا پیریایی: من به سید ابراهیم رئیسی رأی دادم و به قاطعیت عرض می‌کنم ظرفیت ایشان ریاست جمهوری اسلامی بود. این قاطعیت نظر، اولاً بر می گردد به : همه آرای انقلابیون، که بخشی از آن دچار اتلاف وقت شد و به صندوق های رای نرسید […]

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان» / دکتر کرم رضا پیریایی:

من به سید ابراهیم رئیسی رأی دادم و به قاطعیت عرض می‌کنم ظرفیت ایشان ریاست جمهوری اسلامی بود.
این قاطعیت نظر، اولاً بر می گردد به :
همه آرای انقلابیون، که بخشی از آن دچار اتلاف وقت شد و به صندوق های رای نرسید و بخشی از آرای آقای قالیباف( شاید حدود سی درصد از آن )ظرف چهار روز آخر به سوی صندوقی دیگر رفت؛ می توانست نتیجه را به نحو دیگری رقم بزند.
البته ضمن تشکر از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در موارد قابل توجهی از قبیل هدف گذاری انتخاب کاندیدای واحد موفق شد در مواردی هم دچار اشکالاتی شد که باید اذعان کرد آفت های قابل تأملی بود و هست، از جمله :
بهره نگرفتن از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی و مهندس سید عزت الله ضرغامی، که می توانستند در چهار عرصه مباحثات اقتصاد و سیاست و فرهنگ و امنیت، میز مناظرات را در قبضه دانش و تجربه های خود بگیرند.سازوکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به گونه ای است که می توانست از وجاهت انقلابی و دانش و تخصص و تجربه تشکیلاتی دکتر رضایی در سطح رهبران انقلابی تراز اول آن جبهه گسترده مردمی، بسیار بیشتر از آنچه شاهد بودیم استفاده کند.
در پژوهش های مربوط به اقوام و شخصیت های مرجع که اتفاقا از یکی از سران جبهه به اینجانب ارجاع شد نام دکتر محسن رضایی با فاصله معناداری در صدر تأملات و ملاحظات و نتایج آن پژوهش ها بود که می توانست از ظرفیت های بی نظیر توفیق و نتیجه‌گیری جبهه مردمی انقلابیون باشد.
این عرایض در مقام اثبات ظرفیت برتر ماست و نقدکلی از برگزارکننده گان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و گلایه از برخی از فعالان و عرصه داران جبهه انقلابی که در مقطع تصمیم سازی و در هنگامه گزینش نامزد ها، ملاحظات جبهه کلان مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را با ملاحظه حزب خود، هم اندازه و همسنگ محسوب نمودند.
و نکته آخر اینکه :
این شیوه انتخاب رئیس جمهور، بخصوص از حیث مقدار زمان و فرصت تبلیغات برای برگزیدن نامزد اصلح توسط مردم نامناسب است ضمن آنکه تدابیر کمیته نظارت بر تبلیغات، بویژه خلاء بهره‌برداری مطلوب از رسانه ملی بعد از مناظره سوم، فرصت را در اختیار رسانه های غربی قرار داد.
کرم رضا پیریایی .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.