• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اهانت به تتلوی تائب، حق بشر است یا شهروندی؟/علی احمدی‌خواه(کوه‌نانی)

  • کد خبر : 44121
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
اهانت به تتلوی تائب، حق بشر است یا شهروندی؟/علی احمدی‌خواه(کوه‌نانی)

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»؛ حجت الاسلامک و المسلمین علی احمدی‌خواه(کوه‌نانی):وقتی که آزادی، حقوق بشر، جوانان، اخلاق، جوانمردی، صداقت، یک‌رنگی، رنگ می‌بازد؛ و شرم و حیا، از روی بشر رخت بر بسته؛ باید این‌گونه بگویند! باید در رحمت رحمان را بر روی خلق ببندند! باید یزیدی‌وار علیه حسین زمان و حرّ او حرمت انسانیت […]

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان»؛ حجت الاسلامک و المسلمین علی احمدی‌خواه(کوه‌نانی):وقتی که آزادی، حقوق بشر، جوانان، اخلاق، جوانمردی، صداقت، یک‌رنگی، رنگ می‌بازد؛ و شرم و حیا، از روی بشر رخت بر بسته؛ باید این‌گونه بگویند! باید در رحمت رحمان را بر روی خلق ببندند! باید یزیدی‌وار علیه حسین زمان و حرّ او حرمت انسانیت را بشکنند؛ و در اوج‌ بی‌حیایی، رفتار محترمانه با یک جوان تائب را این‌گونه به هیاهو بکشانند و آن را «حراج‌کنندة آبروی قداست» بشمارند! راستی شما که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زدید، با کدام منطق مسلمانی – اگر مسلمانید – و با کدام منطق مردانگی و آزادگی – اگر آزاده‌ و مرد باشید – چنین جسارت می‌کنید و در بازگشت و توبه را بر روی خلق می‌بندید؟ شما که سینه‌چاک و وکیل مدافع منافقینی هستید که داعش و طالبان، در حد شاگردی‌ آنان نیستند! چرا یک بام و دو هوا؟!‌ چرا به قدر قاتلان بشر، برای یک جوان تائب و به سوی خدابرگشته، حرمت قائل نمی‌شوید؟! تکلیف بشر چه می‌شود؟ از همه بدتر، تکلیف خودتان چه می‌شود؟!‌ شاید روزی خواستید که برگردید؟! راستی شما که دم از دیوار و حائل میان مردم در خیابان می‌زنید، چرا این قدر آداب و ادب و حق شهروندی را رعایت نمی‌کنید و بر خلاف دین رحمت و مذهب عطوفت جعفری علیه‌السلام، گام می‌نهید؛ البته این گام‌نهادن، کار عادی بزگوران مدعی حقوق بشر و آزادی است؛ اما برای وقاحت هم حدودی قائل شوید!
چه در دنیا حقیقی و چه در فضای مجازی عکس گرفتن جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را با «امیرحسین مقصودلو»(تتلو)، را با سر و صدا و گرد و غبار، منتشر کرده و از آن جوان تائب، هتک حرمت کرده و به حریم خصوصی او سرکشیده‌اند؛ در حالی که چنین اجازه‌ای هرگز ندارند. یکی از مدعیان آزادی و حقوق بشر که از ایران به «زندان بزرگ» نام می‌برد؛ البته قبلا در دادگاه ویژه روحانیت قم، خلع لباس شده و الان هم حقوق‌بگیر شیطان بزرگ است، جناب آقای محسن کدیور است. او که هر روز، یک اصل و فرع از مذهب امامیه و جعفری علیه‌السلام را زیر سؤال می‌برد(که در جای خود به نقد آن پرداخته‌ایم)، اکنون نیز بدون اشاره به همراهی خودش با داعش، طالبان و شیطان بزرگ و آل صعود، به اهانت بی‌شرمانه و وقیحانه علیه این جوان تائب و رئیسی پرداخته و در کانال تلگرامش مطالبی ننگین و سیاه مثل سایر مطالب نوشته و منتشر کرده.
او طی نوشتاری، با عنوان «دشواری‌های دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی» و پنج نکته در باره «انتخاب اردیبهشت ۱۳۹۶ – نوشته، که عنوان نکته پنجم این است: «پنجم. بحران اصول گرایی انقلابی…
استفاده اصول‌گرایان انقلابی از هر ابزاری ولو غیراخلاقی و غیر شرعی و معارض موازین اصول‌گرایی برای جمع‌آوری رأی، جوانان و پیروان صادق اصول‌گرا را با سوالات جدی مواجه کرده است. رئیسی نه تنها به ریاست جمهور نرسید؛ بلکه قداست روحانی خود را نیز در عکس یادگاری با تتلو به حراج گذاشت».
آیا رفتار مهربانانه و غیر خشن با یک جوان تائب، غیر اخلاقی و غیر شرعی است؟!‌ کدام شرع؟ کدام اخلاق؟!‌ راست می‌گویید اخلاق و شرع آمریکایی! چه بگوییم؟! الحق که باید گفت: وقاحت، به غایت، گشوده دهن! خجالت هم چیز خوبی است که در وجود این مدعیان نیست؛ این مدعیان در طلبش، بی‌خبرانند؛ و چه خوش فرمودند علیه‌السلام: اگر دین ندارید، آزاده مرد باشید.
نامه استاد رائفی به تتلو در فضای مجازی، جالب توجه است که در ذیل تصویر آن را ملاحظه می‌فرمایید:

? نامه سر گشاده
#علی_اکبر_رائفی_پور
به
#امیر_حسین_مقصودلو (تتلو)

?سلام
امیر حسین عزیز

?به خاطر این روزها به حالت #غبطه می خورم
?نه فقط از این جهت که #مظلوم واقع شده ای !
?بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص #حق از #باطل گشته ای
نگران #فحش ها و #بی_احترامی هایشان نباش !
?این روزها باید در #تاریخ این مرز و بوم ثبت شود !

?کاری ندارم بزرگوارانی که این نوشته را می خوانند ،به چه عزیزی #رای می دهند ، هر که رای بیاورد #رئیس_جمهور #ایران و همه #ایرانیان است.

?اما با این کار دارم که عده ای که صبح و شب دم از #آزادی می زنند و حتی از حق #سگ ها می گویند چرا برای #مخالفان_سیاسی_شان پر ارزنی احترام قائل نیستند !

?این #دیکتاتورهای #لیبرال هرکه برخلافشان فکر کند و حرفی بزند را قلع وقمع می کنند.

?این ها دم از مردم می زنند اما اساسا مرادشان از مردم ، ساکنان #اتوبان_همت به بالا است !

?مگر ندیدی یکی از همین ها اخیرا گفته است : رعیت دنبال یک گونی #سیب زمینی و یک گونی #برنج بیشتر است!

?دقت کن ! او مردم را #رعیت خطاب می کند همان مدلی که #ارباب ها مردم را خطاب می کردند.

? #دموکراسی در نگاه این جماعت یعنی تو حق داری فقط شبیه آنها فکر کنی وگرنه عقب افتاده هستی!

?مگر نشنیده ای که بزرگان سیاسی هم فکرشان هم مانندخودشان به مردم #شهرستان ها #توهین می کنند و آنها را فاقد #شعورسیاسی می دانند! چرا ؟ چون در #انتخابات به #کاندیدای آنها رای نداده بودند!

?اصلا در نگاه این ها ساکنان شهرستان ها، #شهروند #درجه_دو به حساب می آیند و هیچ چیزشان شبیه #آدمیزاد و انسانهای متمدن نیست. نه #شوخی_هایشان ، نه لهجه_شان و نه #انتخابشان!

?یادت می آید سال ۸۸ در دفاع از #موسوی خواندی ؟ چرا آن موقع به تو حمله ای نشد ؟

?با استاد استاد گفتن هایشان برای #شجریان هم کاری نداشته باش ! او هم اگر مخالف این ها سخن بگوید روزگارش را سیاه می کنند !

?مگر ندیدی قبل از تو با #شهاب_حسینی ، #علیرضا_افتخاری ، #لیلا_اوتادی، #الهام_چرخنده ، #مهران_مدیری ، #علی_رام_نورایی ، #امین_حیایی و … چه کردند؟

?همین الان هم خیلی از #هنرمندان، مخالف این جماعت می اندیشند منتها مانند تو #شجاعت ابراز #عقیده شان را ندارند، بندگان خدا #می_ترسند ، تو هم به آنها حق بده و ترسشان را به رویشان نیار!

?پریروز یکی از #خواننده_ها با من تماس گرفت و گفت : به من می گویند اگر طی همین دو روز از آقای #دکتر_روحانی حمایت کنی #مجوزت را خواهی گرفت و گرنه …

?به های و هویشان کاری نداشته باش اینها عده ای #اندک اما #پر_سر_و_صدایند اما مهم این است که اندک هستند.

?امیر جان #بخوان ، تو باید بخوانی
بخوان برای همان کسانی که به یک کیسه #برنج بیشتر می اندیشند

?#بخوان برای همه #شهرستانی ها و #روستایی ها

?#بخوان برای #ترک و #فارس و #عرب و #کرد و #لر و #بلوچ و #گیلک و #کرمانج

?#بخوان برای #کارگر های بیکار شده ی #ارج و #داروگر و #قند_ورامین و #چرم_خاورمیانه و #کاشی و #سرامیک و #نساجی و #آزمایش و #فولاد_سهند و #روغن_نباتی_قو و #ایران_چوب و …

?راستی #کارگرهای_معدن یورت که ۴ ماه #حقوق ماهی #هفتصد_و_پنجاه_هزار تومانی شان را نداده بودند هم یادت نرود.

? #بخوان برای آن جوانی که در #حلب ایستاد تا #ناموس همین #پر_سر_و_صدا ها در جلوی پای #داعشی ها نخوابد!

?اصلا تو باید برای #خلیج_همیشه_مسلح_فارس بخوانی ، آری تو بخوان چون مطمئن هستم #دلار_های_اماراتی که دهان #ابراهیم_حامدی را بست تا در #کنسرت_امارات آهنگ #خلیج_فارسش را نخواند، در تو اثر نخواهد کرد!

?راستی شنیده ام ” #ابی”هم از رقیب #کاندیدای تو حمایت کرده است!

? #بخوان مهم نیست همان ها که از لغو #کنسرت ها می نالیدند دیشب به برنامه #برج_میلادت #مجوز ندادند !!!

?و شنیده ام همان ها که به #رئیس_جمهور قبل اعتراض می کردند که چرا عکس پرسنلی #زهرا_رهنورد را در #مناظره ها نشان داده، الان کارشان شده انتشار عکس های سالهای پیشین تو !!

?عیبی ندارد!?

?سرت را بالا بگیر و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه #نفاق را آشکار کرد!

? دلت محکم باشد #پهلوان !

? تو فقط #بخوان ، بخوان برای #مردم و دلت را بسپار به #ضامن_آهو !

✅ #راد

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.