• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه پلدختر: دولت نسبت به تعرض به شیخ عیسی قاسم منفعلانه عمل نکند.

  • کد خبر : 44147
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
امام جمعه پلدختر: دولت نسبت به تعرض به شیخ عیسی قاسم منفعلانه عمل نکند.

به گزارش  «کانون سبحان»؛، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بی تفاوتی نسبت به اهانت و ددستگیری به آیت الله شیخ عیسی قاسم در خور شان یک دولت انقلابی نیست و دولت باید در اسرع وقت از این این عالم شیعی دفاع کند . وی به سفر رئیس جمهور آمریکا به […]

به گزارش  «کانون سبحان»؛، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بی تفاوتی نسبت به اهانت و ددستگیری به آیت الله شیخ عیسی قاسم در خور شان یک دولت انقلابی نیست و دولت باید در اسرع وقت از این این عالم شیعی دفاع کند .

وی به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره کرد و افزود: مسئولان حواسشان جمع باشد ترامپ در سفر خود به عربستان و اسرائیل  شعار ایران هراسی سر داده و حاکمان بی خاصیت  عرب از این شعار استقبال کردند و همین امر موجب تاکید وی بر این شعار شد.

وی گفت: ترامپ در این سفر اعلام کرد عربستان کشور خوبی است و آمریکا می‌تواند سرمایه‌ها را به سمت آن بیاورد، این در حالی است  که  حاکم بی خاصیت عربستان زمام امور را به دست پسر بی خاصیت خود سپرده است .

حجت الاسلام سوری تعرض به شیخ عیسی قاسم را توسط آل خلیفه غیرقانونی دانست و افزود: آل سعود نوکر حلقه به گوش سران کفر است و رژیم پادشاهی آل خلیفه مجری اوامر آمریکا و اسرائیل و تحت فرمان آنها است که هر روز در بین مردم بی دفاع بحرین جنایتی می‌آفریند .

وی تصریح کرد: وجود خبیث عربستان در تعرض دژخیمان آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم مهیا است که اموال وی را مصادره کردند و معلوم نیست به چه بلایی اورا گرفتار ساختند .

خطیب نماز جمعه پلدختر عنوان کرد: اگر کوچکترین مشکلی برای انگلیسی یا آمریکایی اتفاق بیفتد افراد بی خاصیتی که در مجامع بین المللی حضور دارند فریاد سر می‌دهند اما می‌بینیم در روز روشن عالم شیعی که اعتراض می‌کند او را زندانی و اموالش را مصادره می‌کنند.

وی اظهار داشت: همه باید نسبت به آن بی تفاوت نباشند و هر کس با قلم و موضعی که دارد وارد عمل شود تا این مثلث شوم آمریکا، اسراییل و  انگلیس از بین برود.

سوری انتخابات را حماسه بزرگ سیاسی برشمرد و بیان داشت: انتخابات 29 اردیبهشت پیروزی امت حزب الله و بلوغ سیاسی آنان را نشان می‌دهد چنانکه 73 درصد از مردم در این انتخابات شرکت کردند .

وی افزود: مردم در این انتخابات با حضور حداکثری به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمانی دوباره کردند .

امام جمعه پلدختر گفت: مردم در انتخابات با انتخاب دولت تدبیر و امید به عملکرد این دولت آری گفتند و اکنون نیز دولت باید در پاسخ به اعتماد آنان تلاش کند.

وی برنده اصلی انتخابات را مردم دانست و افزود: انتخابات در واقع برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب را در 29 اردیبهشت رقم زد.

 سوری به انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود:کسانی که به عنوان منتخب مردم انتخاب شده‌اند سعی کنند به این باور و اعتماد مردم نسبت به خود با خدمت در توسعه مبلمان شهری و حل مشکلات شهر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.