• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سردار ویسی:عربستانی‌ها و آل سعود با وجود منابع سرشار ،از شدت رزق طغیان کرده‌اند/دشمن در صدد آسیب زدن اعتقاد جوانان است

  • کد خبر : 44149
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
سردار ویسی:عربستانی‌ها و آل سعود با وجود منابع سرشار ،از شدت رزق طغیان کرده‌اند/دشمن در صدد آسیب زدن  اعتقاد جوانان است

به گزارش «کانون سبحان»، سردار عبدالله ویسی امروز در مراسم سالگرد اولین شهید کوهدشتی مدافع حرم؛ قدرت الله عبدیان ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد:امروزه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آسیب زدن به اعتقاد جوانان ما را در عرصه جهاد و ایثار هستند. وی افزود:ما امروزه شاهد آن هستیم که چگونه اسلام جعلی […]

به گزارش «کانون سبحان»، سردار عبدالله ویسی امروز در مراسم سالگرد اولین شهید کوهدشتی مدافع حرم؛ قدرت الله عبدیان ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد:امروزه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آسیب زدن به اعتقاد جوانان ما را در عرصه جهاد و ایثار هستند.

وی افزود:ما امروزه شاهد آن هستیم که چگونه اسلام جعلی را مقابل اسلام واقعی قرار می‌دهند و در پی بن بست قرار دادن ما هستند.

جانشین قرارگاه نجف اشرف در ادامه ضمن بیان اینکه جامعه اسلام با قدرت در برابر تمام هجمه‌ها در حال ایستادگی است اظهار داشت: تمام دنیای کفر در جهت اختلاف افکنی بین مسلمانان کار می‌کنند،صهیونیسم‌ها اولین قبله مسلمانان را تسخیر کردند و دومین را نیز به دست گرفتند و مدام در حال تفرقه و نفاق هستند؛ لذا ما باید راه‌های خطر برای مقابله را شناسایی کنیم و در مسیر رهبر عزیز خود پیش برویم و آنان را بیرون کنیم.

سردار ویسی در ادامه تصریح کرد: خاخام‌ها  نوامیس مسلمانان و وهابی‌ها نوامیس شیعیان هدف گرفته‌اند.

وی ضمن بیان اینکه حضور مستشاری ایران در سوریه به واسطه دستور قرآن است، خاطرنشان کرد: ما شاهد این هستیم که در نشست‌های آمریکا و ترکیه و سایر هم پیمانانشان می‌خواهند وجود ما را از آنجا دور کنند.

جانشین قرارگاه نجف اشرف افزود: آنان به دنبال تجزیه کردن سوریه هستند و فراتر از آن به دنبال ضربه زدن و ضعیف کردن ایران هستند.

سردار ویسی ضمن بیان اینکه ما مفتخریم که شهدای عزیز زینت بخش ما هستند، اظهار داشت: عربستان با خرید ۱۰۰ میلیارد سلاح می‌خواهد کار صدام را انجام بدهد اما ما دیدیم که صدام را چگونه به زانو در آوردیم.

جانشین قرار گاه نجف اشرف تصریح کرد: به ما گفته‌اند عنصرهای انقلابی را محدود کنید ،منظور از آن؛ چهار عنصرِ قدرت انرژی هسته‌ای،قدرت علوم دیجیتالی،قدرت علوم سلول‌های بنیادی و قدرت علوم هوا فضا است که می‌خواهند آن را از ما بگیرند.

وی تاکید کرد: امروز عربستانی‌ها و آل سعود با وجود منابع سرشار و نفت و فروش آن ،از شدت رزق طغیان کرده‌اند و تن به این ذلت داده‌اند و به سمت مردم مظلوم یمن هجوم برده‌اند.

سردار ویسی افزود: تفکر رهبران صهیونیسم تجزیه خاورمیانه و محو اسلام است و درصدد بروز درگیری‌ها در این مناطق هستند، چون که اسراییل سرزمین ندارد با این کار می‌خواهند اسراییل در امان باشد.

وی گفت:وقتی یک جوانی همانند شهید عبدیان در سرزمین‌های اسلامی برای دفاع از بشریت افتخار می‌آفریند، زیر این سایه‌ها اسلام واقعی را می بینیم.

جانشین قرارگاه نجف اشرف ضمن بیان اینکه ما قدر شناس این شهید هستیم؛ افزود: امید است که محمد مهدی یادگار عزیز شهید عبدیان در مسیر اجتماعی و تعالی خود اوج بگیرد.

سردار ویسی در پایان اشاره‌ای به مسئله انتخابات داشت و گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه آفرینی عظیمی بود که این نیز خود موجب مصون ماندن کشور از تهدیدها است.

شایان ذکر است در این مراسم از کتابچه مجموعه خاطرات و تصاویر شهید عبدیان با عنوان”اقیانوس آرام” رونمایی شد و تعداد ۵۰۰ جلد از این کتاب در بین حاضرین توزیع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.