• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

یادداشتی از احسان احمدی کوشکی پیرامون جریان اصولگرایی

  • کد خبر : 44416
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۹
یادداشتی از احسان احمدی کوشکی پیرامون جریان اصولگرایی

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان» / احسان احمدی کوشکی بسم الله الرحمن الرحیم. جریان سرافراز انقلابی حامی ایت الله رییسی سلام علیکم. با اینکه خستگی در مردان و زنان جریان انقلاب راه ندارد ولی باید به صفوف متحد نوزده میلیونی این جریان با تمام مراتب و تنوع سلیقه،خسته نباشید گفت.جریان انقلابی اصولگرا حتی اگر […]

سرویس یادداشت و مقاله «کانون سبحان» / احسان احمدی کوشکی

بسم الله الرحمن الرحیم.
جریان سرافراز انقلابی حامی ایت الله رییسی
سلام علیکم.
با اینکه خستگی در مردان و زنان جریان انقلاب راه ندارد ولی باید به صفوف متحد نوزده میلیونی این جریان با تمام مراتب و تنوع سلیقه،خسته نباشید گفت.جریان انقلابی اصولگرا حتی اگر پیروز نتیجه انتخابات نشود و حاکمیت دولتی را در دست نگیرد باز دایره ای در نظام اسلامی تلقی می شود که تطبیق مفاهیم فکری آن تا جایی منطبق به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جریان اصلاحات در قیاس با آن چون نقطه ای در دل این دایره می باشد.
کوتاه و مختصر چند نکته را از باب یک سرباز کوچک از دایره بزرگ اصولگرایی خدمت عزیزان این جبهه متذکر می شوم که چنانچه به آن اعتقاد دارید به انحا مختلف تبلیغاتی و سینه به سینه در فرهنگ سازی آن دخیل باشیم.
۱-حقیر هر چند به مشروعیت محمد خاتمی اعتقاد ندارم ولی جریان اصلاحات او را لیدر خط خود می دانند.با این وصف جریان انقلاب و اصولگرا بجز در اندک زمانی که مرحوم مهدوی کنی لیدر آن محسوب میشد هیچ وقت نتوانست لیدر جامع و کاریزمایی را برای خود جور کند.به فضل خدا دستاورد این انتخابات برای جریان انقلاب و اصولگرا این است که یک شخصیت باهوش دینی-سیاسی بنام ایت الله رییسی که در اوج محبوبیت نیز به سر می برد در راس جریان قرار گرفته و همه جریان باید در تقویت این دستاورد مومن و با برنامه کوشا باشیم.

۲-هر چند که از لحاظ تطبیق فکری و عملی،جریان انقلابی اصولگرا به مراتب نسبت به جریان اصلاحات نزدیکتر به خط مشی زعیم دانای نظام(آیت الله امام خامنه ای) است ولی باید با این نقشه راه دشمن فتنه گر مبارزه شود که هر جا اصولگرا پیروز ظاهری انتخابات نیست عوارض شکست آن را به اعتبار رهبری وصله دهند که در جایگاه ولایت فقیه و عاری از وصله به هر جریان سیاسیست و حضرت آقا را هزینه نمایند،زیرا ولی فقیه را اگر آنها خوب نشناسند جریان انقلابی اصولگرا خوب می شناسد لذا تکلیف این جریان این است سپر حضرت آقا باشند و هرگونه کج فهمی های بی پایه و صادر شده اتاق های فکری خصم را خنثی و صحیح آن را برای جامعه تبیین نمایند.
به امید موفقیت همه عزیزان
احسان احمدی کوشکی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 2
  1. علیکم سلام.اقای کوشکی فایده نداره تا شورای نگهبان از ناخاله ها در سراسر کشور پاک نشه.تشکراز شما و همه اصولگراها که زحمت میکشن

  2. سلام و تشکر از,جناب آقای کوشکی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.