• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پدر شهید یوسف زاده به فرزند شهیدش پیوست+تصاویر

  • کد خبر : 44437
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۰۴
پدر شهید یوسف زاده به فرزند شهیدش پیوست+تصاویر

حاج احمد یوسف زاده پدر شهید والامقام “حسن رضا یوسف زاده” پس از تحمل دو سال ناراحتی قلبی ، دار فانی را وداع نمودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت ،حاج احمد یوسف زاده  پدر شهید والامقام “حسن رضا یوسف زاده”  پس از تحمل دو سال ناراحتی قلبی ، دار فانی را وداع نمودند و به فرزند شهیدش پیوستند و  روز گذشته در قطعه جدید بهشت زهرای کوهدشت به خاک سپرده شد.

یاراحمدی مسئول اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان کوهدشت طی عیادتی که چند روز پیش از ایشان داشتند ضمن بیان اینکه خانواده شهید یوسف زاده بر گردن این نظام حق زیادی دارند اظهار داشتند:حاج احمد یوسف زاده فرزندانی را تربیت نموده است که ۴ تن از این خانواده عزیز از ایثارگران و جانبازان و شهدای شهرمان می باشند.

وی افزود:خانواده یوسف زاده در تمامی برهه های حساس نظام و اسلام خود را وقف خدمت رسانی نمودند.

خاطره ای در مورد شهید یوسف زاده از زبان معاون گردان علی بن ابیطالب(ع)

داریوش گراوند می گوید:شهید حسن رضا یوسف زاده  فرمانده گردان علی بن ابیطالب(ع) و من معاون او بودم. یک روز این شهید والامقام به من گفت: خواب دیدم مولایم حسین(ع) به من وعده شهادت داد.من هم با منطقه آشنایی داشتم. از طرفی به خاطرعلاقه زیاد به ایشان و اینکه قصد داشت هفته بعد عقد کند، به او التماس کردم که من بجای ایشان به مأموریت بروم. لبخندی زد و گفت تمام دنیای فانی، فدای حسین(ع). سال هاست منتظرچنین روزی هستم.
روز بعد حسن رضا در منطقه وارد درگیری شد. من و سردار حاج حسن باقری فرمانده تیپ بوکان با بیسیم با ایشان صحبت می کردیم که با توجه به مجروح بودن عقب نشینی کند. اما نپذیرفت. و در لحظه آخر گفت جانم به فدای حسین(ع).

شایان ذکر است شهیدحسن رضا یوسف زاده فرمانده گردان امام علی بن ابیطالب(ع) و متولد سال 1345 بود که در 22 شهریور 1365  در ارتفاعات حسین آباد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.