• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

روز قدس روز همبستگی و بیداری امت اسلام/لبیک به ندای روح الله و خلف صالحش امام خامنه ای

  • کد خبر : 44722
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
روز قدس روز همبستگی و بیداری امت اسلام/لبیک به ندای روح الله و خلف صالحش امام خامنه ای

سرویس یادداشت ومقاله «کانون سبحان»/ امیرهوشنگ رشیدیان: مسئله ‌فلسطین ،امروز مسئله اول جهان اسلام است .«رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی» ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در صدور بیانیه تاریخی سال 58 مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی”قدس”،حرکت بی نظیر و اساسی در همبستگی و بیداری امت […]

سرویس یادداشت ومقاله «کانون سبحان»/ امیرهوشنگ رشیدیان:

مسئله ‌فلسطین ،امروز مسئله اول جهان اسلام است .«رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی»

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در صدور بیانیه تاریخی سال 58 مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی”قدس”،حرکت بی نظیر و اساسی در همبستگی و بیداری امت اسلامی در دفاع از قدس شریف و آرمان ملت مظلوم فلسطین در مقابل جبهه کفر و استکبار است.

امام راحل با اعلام روز قدس ملت ایران اسلامی را در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار داد به طوری که واژه های قدس،بیت المقدس و فلسطین با انقلاب اسلامی و ملت ایران عجین شده است.

انقلاب اسلامی ایران با بنیان گذاری روز قدس، ظرفیت عظیم مردمی را در حمایت از آرمان فلسطین و امت اسلام وارد فضای بین المللی نمود تا هر ساله در راهیپمایی روز قدس ،امت اسلام همبستگی مسلمانان را در حمایت از “مردم مظلوم فلطسین ،بیت المقدس”اولین قبله مسلمانان “اعلام نمایند .

امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در ادامه راه ،با هوشمندی و تیزبینی موضوع فلسطین را مهم برشمرده اند و بر این موضوع تاکید کرده اند که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و آن را یک فریضه دانسته اند که استکبار جهانی به دنبال، به فراموشی سپردن آن است.

در این برهه زمانی آنچه مهم است و اولویت دارد “بیداری ملت های اسلامی و وحدت آنهاست “، که صهیونیست و حامیان منطقه ای و غربی شان در تلاش هستند اولویت مبارزه و مقابله با آنها و دفاع از ملت فلسطین را به فراموشی بسپرند.

آن ها در صددند اصل وحدت بین ملت ها را منحرف کنند و به اسم اسلام ،تفرقه در بین امت های اسلامی به وجود آورند.

در این راستا و جهت آنها گروه های تروریستی دست پرورده غرب و حامیان صهیونیست را به وجود آورند و پرورش دادند و به جان امت اسلام و انسانیت انداختند تا”با اسلام ستیزی ” اولویت اول مبارزه با شرک و کفر و صهوینیست و استکبار را از اولویت خارج کنند.

اما دریغ از آنکه “امت اسلام بیدار است”

فلذا ملت شریف ایران و مسلمانان بار دیگر با حضور حماسی و گسترده به ندای حضرت روح الله(ره)و خلف صالحش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) لبیک گفته و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل”وحدت و بیداری “،”مقاومت اسلامی برای از بین بردن غده سرطانی صهیونیست ” و “اقتدار برای مبارزه با جبهه کفر و استکبار “به نمایش خواهند گذاشت.

مطمنا وعده الهی محقق و پیروزی نهایی از آن مظلومان و امت اسلام خواهد شد.

فان حزب الله هم الغالبون

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 1
  1. باسلام به تمامي خوانندگان گرامي ومديرسايت به خصوص جناب رشيدي كه بابيان شيوا وملطوف خود موضوع قدس واهميت ملت فلسطين را بيان كردند .خسته نباشي

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.