• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رئیس حوزه علمیه کوهدشت:عید فطر،عید رسیدن به فطرت پاک الهی است.

  • کد خبر : 44913
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
رئیس حوزه علمیه کوهدشت:عید فطر،عید رسیدن به فطرت پاک الهی است.

به گزارش «کانون سبحان»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا سبحانی سحرگاه اول شوال در جمع نمازگزاران مسجد جامع  این شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر گفت: این عید، عید پیروزی انسان بر هوای نفس خود است. وی افزود: انسان در این یک ماه روزه گرفتن به فطرت خدایی خود بر می‌گردد، زیرا هر انسانی […]

به گزارش «کانون سبحان»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا سبحانی سحرگاه اول شوال در جمع نمازگزاران مسجد جامع  این شهرستان، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر گفت: این عید، عید پیروزی انسان بر هوای نفس خود است.

وی افزود: انسان در این یک ماه روزه گرفتن به فطرت خدایی خود بر می‌گردد، زیرا هر انسانی از فطرت پاک الهی آفریده شده است و در طول زندگی این فطرت الهی دست خوش ناملایماتی می‌شود، که انسان در ماه مبارک رمضان آن فطرت پاک الهی را مجددا بدست می‌آورد.

رئیس حوزه علمیه کوهدشت به بیان حدیثی از امام علی (علیه السلام) پرداخت و گفت:  امام علی (علیه السلام ) می فرماید؛ هر روزی که در آن خدا معصیت نشود، آن روز عید است.

وی گفت:گناه انسان را از خدا دور و به شقاوت و آتش جهنم نزدیک می‌کند.

 سبحانی ضمن بیان این که انسان بایستی کاری کند که بجای یک روز،همه روزهایش عید باشد، اظهار داشت:انسان فعالیتی داشته باشد که از وعید و عذاب الهی در امان باشد و شرطش همت و مراقبت نفس است تا چهار چوب بندگی خارج نشود.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.