• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

طلوع خورشید پرفروغ عید فطر بارقه ملاک و فضائل انسانی را نشان می‌دهد/ توسعه باید متوازن باشد.

  • کد خبر : 44914
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
طلوع خورشید پرفروغ عید فطر بارقه ملاک و فضائل انسانی را نشان می‌دهد/ توسعه باید متوازن باشد.

به گزارش «کانون سبحان»،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های عید سعید فطر این شهرستان گفت: طلوع خورشید پرفروغ عید فطر بارقه ملاک و فضائل انسانی را نشان می‌دهد و سرآغازی برای استمرار حرکت سازنده معنوی است. وی افزود: ما در ماه  رمضان یک نهال عبودیت کاشته‌ایم و با عنایت پروردگار و اهل بیت […]

به گزارش «کانون سبحان»،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های عید سعید فطر این شهرستان گفت: طلوع خورشید پرفروغ عید فطر بارقه ملاک و فضائل انسانی را نشان می‌دهد و سرآغازی برای استمرار حرکت سازنده معنوی است.

وی افزود: ما در ماه  رمضان یک نهال عبودیت کاشته‌ایم و با عنایت پروردگار و اهل بیت (علیهم السلام) این نهال را در ادامه آبیاری خواهیم کرد.

امام جمعه کوهدشت ماه رمضان،ماه وحدت ، همدلی و ساختن نفس انسان دانست و گفت:در استغفار هم دیگر را دعا کنیم که هم  پیشرفت معنوی و هم پیشرفت مادی داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت خاطر نشان کرد: عید فطر نشانه و آثار قدرت و حاکمیت دین خداوند است.

وی ادامه داد:در میان انسان‌ها بایستی نهی از منکر ترک نشود و نسبت به نماز جمعه نیز که نمازی وحدت آفرین بین مسلمانان است اهمیت ویژه‌ای داشت.

 طهماسبی در ادامه اشاره‌ای به پرتاب موشک از ایران به سمت عناصر داعش در منطقه دیرالزور سوریه داشت و گفت: از سید سالار و مرجع تقلیدمان،مقام معظم رهبری، و سپاه،که موشک جمهوری اسلامی و به عبارتی میخ اسلام را بر قلب کفر فرود آورد،تشکر می‌کنیم.

وی افزود: ولایت و امام بود که این کشور را نجات داد و پس از ایشان این امام خامنه‌ای بود که درخشید و کشور را به درستی اداره نمود.

خطیب نماز عید فطر کوهدشت با بیان اینکه مردم کوهدشت باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند ،اظهار داشت: ما شهرستان کم آبی داریم و در عین حال بایستی فضای سبز را بیشتر کنیم.

طهماسبی در پایان خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: توسعه باید متوازن باشد، ما مردم کوهدشت چیزی  بیشتر از حقمان نمی‌خواهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.