• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه پلدختر: وزرای کابینه دوازدهم به وعده‎های رئیس جمهور پایبند باشند

  • کد خبر : 45302
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
امام جمعه پلدختر: وزرای کابینه دوازدهم به وعده‎های رئیس جمهور پایبند باشند

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‎الاسلام محمد سوری عصر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان با آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم اظهار کرد: وزرای کابینه دوازدهم باید در خدمت نظام بوده و به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند، تا بتوانند پرچم‎دار آرمان‎های امام، انقلاب و شهدا باشند. وی خاطر نشان کرد: قوای مقننه و […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‎الاسلام محمد سوری عصر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان با آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم اظهار کرد: وزرای کابینه دوازدهم باید در خدمت نظام بوده و به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند، تا بتوانند پرچم‎دار آرمان‎های امام، انقلاب و شهدا باشند.

وی خاطر نشان کرد: قوای مقننه و مجریه بدانند که زمان به سرعت می‎گذرد و ریاست برای هیچ کس ماندگار نیست، بلکه تنها چیزی که می‎ماند عمل صالح است، بنابراین مسوولان باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

خطیب جمعه پلدختر عنوان کرد: چه بسیار شخصیت‎های وارسته و بی آلایشی همچون بهشتی و باهنر که در تاریخ کشور ما به عنوان مسئول الگو و اسوه هستند، البته الگو بودن آنها برخاسته و نشأت گرفته از اخلاص و احساس وظیفه آنها بود که موجب ماندگاری‎شان در انقلاب شد.

سوری تاکید کرد: دولت دوازدهم باید موفق‎تر از دولت‎های گذشته بوده و بتواند، پایبند به ارزش‎ها و منویات مقام معظم رهبری باشد و به وعده‎های رئیس جمهور جامه عمل بپوشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت توتال فرانسوی به عنوان قراردادهای نفتی ذهن بسیاری از سیاسیون را به خود مشغول ساخته است، تصریح کرد: انتظار می‏رفت که مسئولان در این زمینه با اطلاع‎رسانی رسانه‎ای مناسب با شفافیت این موضوع را برای آحاد مردم بیان می‎کردند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دیدگاه مثبتی در خصوص ایجاد قرارداد با کشورهای دیگر دارند، ادامه داد: اما قراردادها باید طوری تنظیم شود که مصالح مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در آنها مد نظر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.