• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دکتر رضا سهم دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی معرفی شد.

  • کد خبر : 45414
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۹
دکتر رضا سهم دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی معرفی شد.

به گزارش «کانون سبحان» دکتر رضا سهم دینی به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک دی معرفی شد. مروری بر زندگی نامه و کارنامه ی دکتر رضا سهم دینی رضا سهم دینی در خانواده ای مذهبی و اصیل در شهر ورامین پا به عرصه هستی نهاد. پدر ایشان شهید اکبر سهم دینی یکی از چهره های […]

به گزارش «کانون سبحان» دکتر رضا سهم دینی به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک دی معرفی شد.

مروری بر زندگی نامه و کارنامه ی دکتر رضا سهم دینی
رضا سهم دینی در خانواده ای مذهبی و اصیل در شهر ورامین پا به عرصه هستی نهاد. پدر ایشان شهید اکبر سهم دینی یکی از چهره های محبوب و مذهبی شهرستان کوهدشت که فعالیت انقلابی و مبارزات خود را با رژیم شاه آغاز نموده بود . به دلیل نزدیکی به پایتخت ادامه مبارزات انقلابی به اتفاق برادر کوچکتر خود شهید عزیز الله سهم دینی به ورامین که شهر شهیدان ۱۵ خرداد بود مهاجرت نمودند. و تا سال ۵۷ جزو نیروهای ویژه حضرت امام (ره) و علمای برجسته قم به حساب می آمدند که در دهم دی ماه سال ۱۳۵۷ به فیض شهادت نائل آمدند.
به دلیل شهادت پدربزرگوارشان از شهرستان ورامین به کوهدشت که زادگاه پدری ایشان می بود مهاجرت کردند و در دوران جنگ تحمیلی و تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صدام و بمبباران های شبانه روز که در آن شهر صورت می گرفت در کنار خانواده همچون دیگر هموطنان عزیزمان در ۸ سال دفاع مقدس جانانه از مملکت و کیان خویش دفاع کردند و منازل خود را ترک نکردند در شهر کوهدشت دوران ابتدایی و راهنمایی را گذراند . و پس از اتمام جنگ تحمیلی در سال ۱۳۷۰ به اتفاق خانواده به ورامین بازگشت و در سال ۱۳۷۵ به استخدام دستگاه اقتصادی دولت درآمد .
علاقه مندی فراوان سهم دینی به علم و دانش سبب شد که وی علیرغم مشغولیتهای فراوان مدیریتی در سال ۸۶ در رشته حقوق قضایی تحصیل دانشگاهی خود را آغاز نمود و متعاقبا در رشته حقوق خصوصی به ادامه تحصیل پرداخت.
سوابق آموزشی :
دوره اصول کسب اطلاعات تجاری مشتریان بانک
دوره مبانی بانکداری بین المللی
دوره مدیریت استراتژیک ،استراتژیهای ماتریس ،space,swot
دوره آکادمی سخنوری
دوره ارزی الف
دوره حسابداری صنعتی و اقتصادی
بخشی از سابقه اجرایی وخدمات ایشان :
مشاور مدیر عامل بانک رفاه کارگران
عضو هیات رییسه و،،رییس کمیته اقتصادی،،تکواندو itfجمهوری اسلامی ایران
ارزیاب طرحهای تولیدی
عضو کمیسیون مشاورین مدیر عامل بانکها
موسس اولین دارالقران سیستم بانکی کل کشور (صراط)
موسس ودبیرتشکل فرزندان شاهد وخدمتگزار شهرستان ورامین
تالیفات،تحقیقات،ترجمه :
نقش داوری بین المللی در اجرای عدالت
توقیف حسابهای بانکی وآثار آن

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 2
  1. بنام خدا،خانواده سهمدینی از خانواد های با اصالت وریشه دار میباشندطوریکه پدربزرگ ایشان ازاولین تحصیلکرده های منطقه بودند خانواده ای مذهبی وانقلابی بطوریکه دوشهید ویک شهید زنده(جانباز)تقدیم انقلاب کردند بسیار کم توقع وساده زیست بطوریکه از انقلاب هیچ توقعی نداشتندبرخلاف بعضیها که با کمترین خدمتی توقعاتی بلنددارند دکتررضا از مفاخر کشوری هستند که در کار خود یک نابغه است وهمچنین عموی ایشان از مفاخر داروسازی کشورندهنوز هیچ کسی ازاین خانواده موردی ندیده همواره درراه اصول وارمانهای انقلاب سنگ تمام گذاشته اند شهیداکبر پدردکتررضا از اولین شهدای انقلاب در لرستان بودند که در کوهدشت در درگیری با عوامل رژیم به شهادت رسیدند وشهید عزیزخان هم در جبهه به شهادت رسیدندودکتر محمود هم تا مرز شهادت چندین بار مجروح شدندوحتی عموی دیگر ایشان صحبت الله هم از رزمندگان دفاع مقدس بودند هم چنین دایی های ایشان هم رزمنده بودند در طول سالیان جنگ وبعد از ان این خانواده با این اوصاف هیچ گونه توقع وانتظاری از نظام نداشتن وبیشتر متکی به کار وتلاش خود وتوکل به خدا بودند

  2. خداوندا دوستانی چون نمایندگان
    مجلس را بر ما ارزانی دار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.