• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرماندار کوهدشت: اختصاص ۹ میلیارد تومان به حوزه آب کوهدشت/ ۹ حلقه چاه آب از مدار بهره‌برداری خارج شد .

  • کد خبر : 45630
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۰۰
فرماندار کوهدشت: اختصاص ۹ میلیارد تومان به حوزه آب کوهدشت/ ۹ حلقه چاه آب از مدار بهره‌برداری خارج شد .

فرماندار کوهدشت گفت: ۹ حلقه چاه از اطراف شهر کوهدشت به علت ریزش و کاهش آب‌های زیر زمینی از مدار خارج شد که ۹ حلقه چاه جایگزین حفاری شد.

به گزارش «کانون سبحان»؛به نقل از تسنیم، نورمحمد فردی بیرانوند   اظهار داشت: تاکنون  55 میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی استانی و توازن منطقه‌ای به کوهدشت اختصاص یافته است که نسبت به اعتبارات سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در شهرستان کوهدشت عمده‌ترین اعتبار به بخش تأمین آب  و راه اختصاص یافته است به طوری که حدود 9 میلیارد تومان به بخش آب اختصاص یافت.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: از محل اعتبار 9 میلیارد تومان مجتمع آبرسانی گل زرد راه‌اندازی می‌شود، این مجتمع تقریباً در هفته دولت فاز نخست آن افتتاح می‌شود و با افتتاح آن چندین روستا دارای آب آشامیدنی بهداشتی می‌شوند.

وی بیان کرد: پروژه آب شش روستا منطقه وسکور راه‌اندازی و تجهیز  شده است، خط انتقال آن نیز انجام شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فردی بیرانوند گفت: امسال برای باقی مانده روستاهای وسکور که منطقه محروم است اقدامات آبرسانی انجام می‌شود و از محل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی آب حدود 8 روستا تا آخر سال تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته  تاکنون 9 حلقه چاه از اطراف شهر کوهدشت به علت ریزش و کاهش آب‌های زیر زمینی از مدار خارج شد که 9 حلقه چاه جایگزین حفاری شد و هم اکنون سه حلقه آن در مدار قرار گرفته شده است.

فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد: یک چاه در روستای پریان حفاری و تجهیز شده است که دبی آب خوبی دارد، یک حلقه دیگر در مراحل نهایی  است و حفاری چاه سوم نیز پس از اتمام  کار چاه دوم شروع می‌شود.

وی اظهارداشت: شش حلقه چاه در منطقه هزار منی پشت سد هاله حفار شده است تا آب را به شهر کوهدشت انتقال دهد که با توجه به این اقدامات به  نظر می‌آید مشکل آب کوهدشت به صورت میان مدت حل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.