• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

کسب رتبه اول توسط حشمت آزادبخت در بخش شعر لکی جشنواره منطقه ای شعر «رایحه رضوی»

  • کد خبر : 45645
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۴
کسب رتبه اول توسط حشمت آزادبخت در بخش شعر لکی جشنواره منطقه ای شعر «رایحه رضوی»

جشنواره شعر «رایحه رضوی» برگزیدگان خود را در ۴ بخش مختلف شناخت.

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از مهر؛ مراسم اختتامیه اولین جشنواره منطقه ای شعر «رایحه رضوی» با حضور هشت استان در سالن الغدیر فرمانداری سلسله برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از استاد عبدالجبار کاکایی مهمان ویژه این جشنواره و رئیس هیت داوران، برگزیدگان این جشنواره اعلام و به آنها لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایزی اهدا شد.

این جشنواره با حضور استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، همدان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان به میزبانی الشتر لرستان برگزارشد.

در بخش شعر کلاسیک فارسی مجتبی خرسندی، محمد تقی عزیزیان و فرزانه یوسفوند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین هیئت داوران در این بخش احمد گوهری و میثم جعفری و فاطمه احمدی و راضیه فولادوند را شایسته تقدیر دانسته و به آنها لوح تقدیر اهداء کرد.

در بخش شعر لری اسد فرهمند، فیض الله طاهری و سید اکبر سلیمانی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

عزیز بیرانوند و حشمت اله آزادبخت به صورت مشترک رتبه اول بخش شعر لکی را کسب کردند و یزدان بابایی و محمد رحیمی رضوان به طور مشترک مقام سوم را در این بخش به خود اختصاص دادند.

هیئت داوران در بخش شعر لکی، محمد حیاتی را شایسته تقدیر دانسته و با اهداء لوح تقدیر از وی تقدیر کرد.

در بخش شعر سپید هادی مومنی و زینب اکبری مقام های اول و دوم، محسن کلهر و معصومه خداوردی به صورت مشترک مقام سوم این بخش را کسب کردند. در این بخش نیز هیئت داوران عارفه یوسفوند را شایسته تقدیر دانست.

در پایان این جشنواره، از پیکسوتان شعر آئینی اسد آزاد بخت،  حجت الله مهدوی، عبدالعلی میزانیا، علی علیپور و مهتاب بازوند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هم استاد عزیز بیرانوند و هم حشمت آزاد بخت از شاعران بنام با اشعاری شاخص هستند . استاد بیرانوند در هر اثر مخاطب خود را تا بطن عاشقانه های خود به هر دیار بکر مورد نظرش می برد بگونه ای که مخاطب هیچگونه بیگانگی با اثر وی حس نمیکند . شعری سرشار از آرایه های ادبی و در عین حال صمیمی. اما حشمت آزادبخت را بدون تعارف میتوانم پدیده ای در شعر بومی کوهدشت بنامم . شعری تکنیکال و سرشار از واژگان بکر بومی که آزادبخت بعنوان شاعر زمان خودش ضرورت حفظ این سرمایه ی سترگ را بخوبی دریافته و با ظرافت خاصی بدون هیچ تکلفی آنها را به مخاطبش عرضه میکند.

    #داود_سالاری_حسنوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.