• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه موقت کوهدشت:روحانیون باید تبلیغ دین در فضای مجازی را با جدیت دنبال کنند.

  • کد خبر : 45652
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
امام جمعه موقت کوهدشت:روحانیون باید تبلیغ دین در فضای مجازی را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین در فضای مجازی، گفت: مبلغان باید با حضور مستمر،آگاه و هدفمند از فضای مجازی برای گسترش و اشاعه آموزه های ناب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) استفاده کنند . وی با بیان […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین در فضای مجازی، گفت: مبلغان باید با حضور مستمر،آگاه و هدفمند از فضای مجازی برای گسترش و اشاعه آموزه های ناب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) استفاده کنند .

وی با بیان اینکه دور شدن روحانیون از فضای مجازی توجیه پذیر نیست، بیان داشت: مبلغان باید تبلیغ دین در این فضا را با جدیت دنبال کنند و با پاسخ های متقن و راسخ مخاطبان بویژه نسل جوان را قانع نمایند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فضایی گسترده جهت تبلیغ و تبیین آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) است، خاطر نشان کرد: روحانیون و طلاب باید از این امکانات جهت تبلیغ و نهادینه سازی اندیشه ها،ارزشها  و آرمان های انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام سبحانی، ایجاد خلاقیت و نوآوری تبلیغ در فضای مجازی را از وظایف مهم روحانیت و طلاب دانست و اظهار داشت: طلاب و مبلغانی که قصد ورود به تبلیغ در فضای مجازی را دارند باید با مطالعه و اگاهی از مسائل دینی و اوضاع روز جامعه وارد این عرصه شوند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ در فضای مجازی از وظایف و رسالت های روحانیون است گفت:مبلغان باید در فضاهایی تبلیغ نمایند که مردم حضور دارند و یکی از این فضاها که مردم بصورت گسترده حضور دارند فضای مجازی است .

امام جمعه موقت کوهدشت در پایان بر حضور آگاهانه طلاب و مبلغان در فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت:مبلغان برای تبلیغ در فضای مجازی باید متناسب با سن و آگاهی مخاطبان پاسخگوی سؤالات و شبهات باشند .

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.