• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انتصاب استاد حسن نوریان به عنوان اولین سرپرست هیئت جودو کوهدشت

  • کد خبر : 45651
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۳۹
انتصاب استاد حسن نوریان به عنوان اولین سرپرست هیئت جودو کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»، طی حکمی از سوی نعمت رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت، حسن نوریان به عنوان اولین سرپرست هیئت جودو شهرستان کوهدشت منصوب شد. نوریان از ورزشکاران با سابقه و خوشنام ورزش‌های رزمی است که سالیان سال در کوهدشت در دوران ورزشی و مربیگری فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است. وی دارای […]

به گزارش «کانون سبحان»، طی حکمی از سوی نعمت رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت، حسن نوریان به عنوان اولین سرپرست هیئت جودو شهرستان کوهدشت منصوب شد.

نوریان از ورزشکاران با سابقه و خوشنام ورزش‌های رزمی است که سالیان سال در کوهدشت در دوران ورزشی و مربیگری فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است.

وی دارای دان4 ووشو و مربی سطح ۲ فدراسیون ووشو، دان ۵ کیک بوکسینگ و مربی سطح ۲ فدارسیون بوکس و مربی سطح ۱ فول کونگ فو و دارای دان ۲ کاراته نیز می باشند که این نشانگر پتاینسل قوی ورزشی ایشان است.

شایان ذکر است استاد نوریان قریب به ۱۹سال، مشغول مربیگری در رشته های ذکرشده بوده و شاگردان زیادی چه در سطح تیم‌های ملی و چه در سطح قهرمانی کشوری پرورش داده است.

این استاد ورزشی در گفتگو با #کانون_سبحان_ گفت: موفقیت خود رامدیون رهنمود اساتیدی همچون ؛مسول تربیت بدنی شهرستان آقای حاج نعمت رشیدیان،اسطوره اخلاق وادب استاد ارجمند:هانی رشیدیان ،درکاراته کیوکشین استاد پرآوازه پیشکسوت ایران وآسیا،قنبرنظری،استاد بوکس پیشکسوت پدربوکس ایران حاج کریم خاوری ،شهرام غلامی مربی پیشکسوت ارجمندبوکس شهرستان کوهدشت، وبخصوص استاد فرزانه ودوست داشتنی ،عزیزالله شاهیوند،هستم.

 

مسئول هیئت جودو کوهدشت در ادامه اظهار داشت: روش و منشِ انسان سازی ورزشی را زیرنظراین اساتید محترم که افتخار اینجانب بوده اند توفیق شاگردی داشته ام و هنوز نیاز اصلاح وخودسازی ومراحل بالاتر باتکیه برخداوند و اساتیدهای بزرگ دارم.

استادنوریان در ادامه افزود:همه انسانها تازمان مرگ مشغول شاگردی هستیم .

شایان ذکر است استاد حسن نوریان به مدت 5 سال نیز در قسمت پاسخگویی به سولات رزمی در سایت خبری کانون سبحان، پاسخ گوی بسیاری از سوالات رزمی کاربران ایرانی چه در ایران و چه در خارج از کشور می باشند. کانون سبحان برای ایشان آرزوی بهترین ها را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر استادنوریان ارجمند افتخار شاگردی ایشان را داشته ام واقعا همه چی تموم هستن استاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.