• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرماندار کوهدشت: بیکاری در کوهدشت بیداد می‌کند/دهستان کوهدشت شمالی از محروم‌ترین دهستان‌های کشور است.

  • کد خبر : 45661
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۰۵
فرماندار کوهدشت: بیکاری در کوهدشت بیداد می‌کند/دهستان کوهدشت شمالی از محروم‌ترین دهستان‌های کشور است.

به گزارش «کانون سبحان»،نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در جلسه با بخشدار مرکزی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان کوهدشت گفت: کشوری موفق است که مردم آن کشور پای کار باشند ، چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی همه مشکلات باشد. وی افزود: مشکل بیکاری در شهرستان کوهدشت و بخصوص در بخش مرکزی بیداد می‌کند […]

به گزارش «کانون سبحان»،نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در جلسه با بخشدار مرکزی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان کوهدشت گفت: کشوری موفق است که مردم آن کشور پای کار باشند ، چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی همه مشکلات باشد.

وی افزود: مشکل بیکاری در شهرستان کوهدشت و بخصوص در بخش مرکزی بیداد می‌کند ، ضمن اینکه دهستان کوهدشت شمالی یکی از محرومترین دهستان‌های کشور است .

فرماندار کوهدشت عنوان داشت: دهیاران باید فعال و پای کار بوده و در آتش سوزی‌ها و سایر حوادث احتمالی باید حضور فعال داشته باشند،کمااینکه بودجه دهیاری به تنهایی کفاف حل مشکلات روستاها را نمی‌دهد،لذا خودیاری می‌تواند در حل مشکلات روستاها کمک کند .

فردی بیرانوند به مشکلات ترافیکی کوهدشت اشاره و بر تلاش برای حل انها تاکید کرد و گفت: کارگروه شورای ترافیک نسبت به بررسی خیابان‌هایی که ضرورت دارد یک طرفه شوند اقدام و نتیجه را به شورای ترافیک برای تصمیم گیری ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=45661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.