• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

شهردار جدید کوهدشت انتخاب شد/کردعلیوند:باصداقت و تمام تجربه ام به مردم کوهدشت خدمت می کنم

  • کد خبر : 47414
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
شهردار جدید کوهدشت انتخاب شد/کردعلیوند:باصداقت و تمام تجربه ام  به مردم کوهدشت خدمت می کنم

مهندس اصغر کردعلیوند شهردار جدید کوهدشت گفت: باصداقت و تمام تجربه ام به مردم کوهدشت خدمت می کنم.

 

به گزارش «کانون سبحان»؛، با رای اکثریت قاطع شورای شهر کوهدشت ، مهندس اصغر کردعلیوند باتجربه مدیریت درشهرداری تهران که مدرس دانشگاه درحوزه مدیریت شهری نیز می باشد به عنوان شهردار کوهدشت انتخاب شد.

اصغر کردعلیوند شهردار جدید کوهدشت در مصاحبه با کانون سبحان ، گفت: سیاست مدیریتی ام این است که باصداقت وتمام تجربه ام درشهرداری کلانشهرتهران و باحمایت همه مسئولین ، مدیران ،امام جمعه محترم ،نماینده محترم مجلس ،اعضای محترم شورای شهر، مردم وخانواده معظم شهدا وایثارگران ،نخبگان ، دانشگاهیان واستفاده ازتمام پتانسیل و پرسنل دلسوزشهرداری کوهدشت به مردم شهرستان خدمت کنم.

وی به بیان اولویت های کاری در مدیریت شهری پرداخت و اظهار داشت: مواردی مهمی از قبیل:سنگ فرشها،پارک ها ، فضای سبز و مبلمان شهری ،زیبا سازی میادین و بلوارها ،المانهای شهری ،جمع آوری زباله و خدمات شهری  از اولویت های کاری بنده در شهرستان کوهدشت می باشد.

کردعلیوند نیز اشاره داشتند: در راستای تحقق برنامه ها و موارد فوق الذکر اهمیت وجود سرمایه بسیار مهم بوده که متاسفانه شهرداری کوهدشت ازاین پتانسیل برخوردار نبوده وبه همین خاطر از دوستان سرمایه گذاری که در تهران دارم ، خواهش کردم که تشریف بیاورند کوهدشت وپس ازبازدیدازشهر، مواردی را که می تواند به کوهدشت و درآمدزایی شهرداری کمک کند شناسایی کرده که پس از صحبت ها با سرمایه گذاران دیروزدوشنبه وارد شهرستان شده و با اعضای محترم شورای شهر در مورد موارد و اولویت های مورد نظر اعضای شورای شهر دیدار خواهند نمود.

شهردار  جدید کوهدشت در پایان عنوان داشت: ان شالله در نظر داریم با یاری خداوند متعال،مردم و مسئولین کوهدشت خدمتی در خور شایسته نام و آوازه شهروندان فهیم کوهدشت داشته باشیم.

شایان ذکر است مهندس اصغر کردعلیوند اصالتا اهل رومشکان است.وی  کاندیداچهارمین وپنجمین دوره انتخابات شورای شهرکلانشهرکرج ومدرس دانشگاه درحوزه مدیریت و تجربه مدیریت درشهرداری کلانشهرتهران بوده ودارای رزومه درخشانی در سطوح مدیریت شهری می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=47414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.