• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دلیل پیشنهاد دکتر پیریایی درمورد فرماندار شدن اسماعیل دوستی در کوهدشت

  • کد خبر : 47782
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۵۱
دلیل پیشنهاد دکتر پیریایی درمورد فرماندار شدن اسماعیل دوستی در کوهدشت

خواستم بگویم شهرستان کوهدشت، برای پیشرفت، ابتدا به یک مدیر اجرایی قوی نیازمند است که هم عمران را بسیار بیشتر از دیگران تجربه کرده باشد و هم اقتصاد را.
جناب آقای دوستی، این دو عرصه مورد نیاز را بسیار خوب درک و تجربه و دریافت کرده است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ دکتر کرم رضا پیریایی با انتشار پستی در پیج #تریبون_تغییر در اینستاگرام ،از چرایی پیشنهاد خود در باب این که  اسماعیل دوستی  فرماندار  کوهدشت شود سخن گفت.

متن  اینستاگرام  به شرح زیر است:

چرا جناب آقای دوستی را پیشنهاد کردم؟!
خواستم بگویم شهرستان کوهدشت، برای پیشرفت، ابتدا به یک مدیر اجرایی قوی نیازمند است که هم عمران را بسیار بیشتر از دیگران تجربه کرده باشد و هم اقتصاد را.
جناب آقای دوستی، این دو عرصه مورد نیاز را بسیار خوب درک و تجربه و دریافت کرده است.
اگر مصاحبه های گذشته بنده در اثنای انتخابات دهم مجلس را جستجو کنید آنجا عرض کرده ام بنده از موفقیت اجرایی ایشان در دوره استانداری شان در کهگیلویه و بویراحمد زیاد شنیده ام.
همشهری صاحب عنوانم، در شهرداری های مختلف کشور بویژه در منطقه مهمی از تهران بزرگ، شهردار بوده است.
بنده اتفاقا، کسی را مطرح کردم که اگر فرماندار کوهدشت شود بخاطر سطح دیده ها و شنیده هایش در امور اجرایی، این وضعیت نامناسب شهر کوهدشت را و این سطح پایین مدیریت شهرداری را تحمل نخواهد کرد!
اگر فردی مثل جناب آقای دوستی فرماندار کوهدشت شود بخاطر سوابق کاری اش، و حیثیت اجرایی اش، فرماندار تحول گرا خواهد شد
و من خواستم مطالبه مردم شهرم را به سمت درخواست جدی تحول عمرانی و اقتصادی سوق دهم و دستی آگاهانه به سپهر فرهنگی و اجتماعی شهرم بزنم، به تلنگر قانع نیستم
چرا برخی خیال می کنند که ما همچنان باید فرمانداران شهرستان را باید از میان ضعیف ترین اشخاص که یا فاقد تجربه هستند یا صرفاً آن را به عنوان طعمه ای تلقی می کنند و یا استمرار شغل مرغوب می دانند، انتخاب کنیم؟!
چرا برخی انتظار دارند بنده به عنوان یک شهروند مثل آنها فردگرایی را ترویج کنم و در قیاس بین شهرستان کوهدشت و جناب دوستی، کوهدشت را کوچک و در حد امثال ایشان ندانم؟! در همین متن ملاحظه می فرمایید که بنده برغم آنکه صنم و سیاق مشابه سیاسی و فکری با ایشان ندارم لیکن به صراحت از تجارب اجرایی او یاد کرده ام لیکن وقتی به قیاس و موازنه و نهایتا ترجیح برسم اجتماع را وزین تر و مرجح می دانم.
بله شاید روزهای آینده این همشهری محترم برای مسئولیت استانداری از سوی دولت دوازدهم منصوب شود که منطقاً این موضوع غیر منتظره نیست. لیکن مخاطبان ارجمند صفحه اینجانب، قدری با تأمل عرایض بنده را دنبال فرمایند.
تریبون تغییر، پیگیر تحول جدی در امور شهرستان است و به قصد این مهم ایجاد شده است. از این رو در روزهای آینده هم از سایر اشخاصی که می توانند فرماندار تحول و تغییر باشند نام می برم. ان شاءالله.
به ارادت ✒️کرم رضا پیریایی.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=47782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.