• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرماندهی انتظامی لرستان:جوانان سرمایه اصلی مملکت هستند

  • کد خبر : 48028
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
فرماندهی انتظامی لرستان:جوانان سرمایه اصلی مملکت هستند

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از شبستان سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان  در جمع مردم کوهدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: اقتدار، سربلندي و موفقيت روز افزون كشور مرهون فداكاري شهدا و جانبازان و خانواده های آنان است. وی صیانت از دستاوردهای شهدا را وظیفه ای عمومی دانست […]

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از شبستان سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان  در جمع مردم کوهدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: اقتدار، سربلندي و موفقيت روز افزون كشور مرهون فداكاري شهدا و جانبازان و خانواده های آنان است.

وی صیانت از دستاوردهای شهدا را وظیفه ای عمومی دانست و افزود: ادامه راه شهدا و پياده كردن اهداف والاي آنان در جامعه بزرگترين تكليف امروز آحاد مردم و مسئولان است.

سردار مهدیان نسب، با بیان اینکه شهدا در راه دفاع از ارزش هاي والاي اسلامي خون خود را هديه كردند، گفت: امروز باید با بیان زندگی نامه شهدا و بیان اهداف و آرمان های شهدا، ارزش های چون فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال داد.

فرمانده انتظامي لرستان، جوانان را سرمايه اصلي مملكت دانست و افزود: همه وظيقه داريم جهت حفظ و توسعه پيشرفت علمي جوانان به نحو مطلوب تلاش كنيم و زمينه را براي پيشرفت اين سرمايه هاي ارزشمند فراهم سازيم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی نیروی انتظانی برای خدمت به مردم، افزود: مركز فوريت هاي پليس 110 در كمترين زمان ممكن آماده حضور در صحنه و خدمات دهي بموقع به شهروندان مي باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.