• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سردار مهدیان نسب:در بحث كاهش تصادفات بايد فرهنگ سازي شود.

  • کد خبر : 48030
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
سردار مهدیان نسب:در بحث كاهش تصادفات بايد فرهنگ سازي شود.

به گزارش«کانون سبحان»؛، سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان  در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، گفت: استقلال امروز ايران اسلامي در سايه امنيت آن است. وی با بیان اینکه كينه توزي استكبار جهاني به خاطر امنيت موجود ايران است، افزود: همه نعمت ها در سايه و بركت امنيت محقق مي شود. سردار مهدیان […]

به گزارش«کانون سبحان»؛، سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان  در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، گفت: استقلال امروز ايران اسلامي در سايه امنيت آن است.

وی با بیان اینکه كينه توزي استكبار جهاني به خاطر امنيت موجود ايران است، افزود: همه نعمت ها در سايه و بركت امنيت محقق مي شود.

سردار مهدیان نسب، صیانت از امنیت موجود را مهم ترین هدف نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی با تمام تلاش و توان خود از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به نقش مردم در صیانت از امنیت جامعه، تاکید کرد: چتر امنيت براي همه مردم بايد گسترانده شود.

سردار مهدیان نسب، با اشاره به برنامه ریزی نیروی انتظامی برای خدمت به مردم، ابراز کرد: بايد اعتماد مردم را روز به روز با همت و تلاش مضاعف افزايش دهيم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مهار و عملیاتی از اولویت های کار پلیس است، افزود: پيشگيري از سرقت، مبارزه با مواد مخدر و كالاي قاچاق از دیگر برنامه های پلیس است.

فرمانده انتظامی لرستان، همچنین با اشاره به آمار تصادف، افزود: در بحث كاهش تصادفات بايد فرهنگ سازي شود.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.