• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان درخرم آباد+جزئیات

  • کد خبر : 48032
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان درخرم آباد+جزئیات

به گزارش «کانون سبحان»، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امروز (2 مهر) در جمع خبرنگاران، گفت: مرحله شهرستانی این جشنواره در همه شهرستان های استان لرستان برگزار شده است.   وی افزود: حدود 50 نفر از برگزیدگان  مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله استانی این […]

به گزارش «کانون سبحان»، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امروز (2 مهر) در جمع خبرنگاران، گفت: مرحله شهرستانی این جشنواره در همه شهرستان های استان لرستان برگزار شده است.

 

وی افزود: حدود 50 نفر از برگزیدگان  مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله استانی این سری از مسابقات راه یافته اند.

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: مرحله شهرستانی این سری از مسابقات روز جمعه (5 آبان) در خرم آباد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: کشف استعداد های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  از اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، خاطرنشان کرد: مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی، گفت: شرکت کنندگان برای حضور در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید بین 8 تا 15 سال سن داشته باشند اما شرکت در سایر رشته‌ها از سنین 18 تا 30 سالگی برای متسابقین مجاز است.

 

وی با اشاره به اینکه برادران در کلیه رشته‌های این جشنواره می‌توانند شرکت کنند افزود: خواهران تنها می‌توانند در چهار رشته قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز شرکت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه از تعداد سه نفر از هر رشته تجلیل می شود، گفت: به جز رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز سایر رشته‌ها مرحله کشوری نیز دارد که برگزیدگان استانی در آن حضور خواهند یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: نفرات اول هر رشته در مرحله استانی به مرحله کشوری این سری از مسابقات راه می یابند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان لرستان، اظهار کرد: مزحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره مدهامّتان 14 تا 17 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.