• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرزندان شهدا در اولویت استخدام باشند

  • کد خبر : 48305
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۳۰
فرزندان شهدا در اولویت استخدام باشند

به گزارش «کانون سبحان» ، تقی دریکوند، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد، در مراسم یادواره شهدای ارتش کوهدشت که امروز چهارشنبه، دهم آبان‌ماه در کوهدشت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حیثیت ما، آبروی ما، قدرت و هر آنچه که داریم چه در داخل و خارج از نظام جمهوری اسلامی ایران […]

به گزارش «کانون سبحان» ، تقی دریکوند، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد، در مراسم یادواره شهدای ارتش کوهدشت که امروز چهارشنبه، دهم آبان‌ماه در کوهدشت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حیثیت ما، آبروی ما، قدرت و هر آنچه که داریم چه در داخل و خارج از نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان است.
وی افزود: شهیدان از جان‌شان گذشتند و با دست خالی در برابر دشمن جنایتکار به مقابله برخاستند.
دریکوند با گریزی به شروع جنگ تحمیلی ایران، اظهار کرد: صدام در جلوی چشم جهانیان به کشور ما تجاوز کرد و قطعنامه‌ای را که خودش امضا کرده بود پاره کرد، اما مردم ما به کمک نیروهای مسلح در همان روزهای اول دشمن را زمین‌گیر و متوقف کردند.
وی اضافه کرد: اولویت اصلی صدام در جنگ با ایران ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و اولویت دوم آنها جداسازی خوزستان از ایران بود اما به برکت رشادت‌ها و خون شهیدان یک وجب از نظام ما از دست نرفت.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در تمام دنیا حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: رزم بی‌امان و شهادت‌طلبانه ملت ایران توانست  دشمن تا به دندان مسلح را زمین‌گیر کند.
وی با بیان این‌که فرزندان شهدا باید در اولویت استخدام باشند، خاطرنشان کرد: باید از وجود خانواده‌های شهدا استفاده کنیم نباید خانواده‌های شهدا از دست کسی رنجش داشته باشند.
دریکوند اضافه کرد: در مرزهای غربی کشور تیپ‌های قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد مستقر هستند و با همکاری برادران سپاه مرزها را با قدرت نگهداری می‌کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد با بیان اینکه رزم مردم کوهدشت سرآمد رزم مردم لرستان بود، اظهار کرد: امروز رژیم پوسیده با وجود ندارد و نفوذ رژیم بعث عراق از بین رفته است.
وی با بیان این‌که ارتش و سپاه دست در دست همدیگر در کنار هم با دشمن می‌جنگند، عنوان کرد: سپاه پاسداران یک ارتش کلاسیک و آموزش‌دیده و مورد قبول ارکان نظام است.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.