• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ایجاد تحول عظیم بخش کشاورزی با انتقال آب سیمره به طرهان

  • کد خبر : 48457
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
ایجاد تحول عظیم بخش کشاورزی با انتقال آب سیمره به طرهان

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: انتقال آب از سیمره به بخش طرهان، تحول عظیمی در بخش کشاورزی منطقه ایجاد می‌کند.

به گزارش «کانون سبحان»، نورمحمد فردی بیرانوند در حاشیه بازدید جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برای بررسی مشکلات منطقه سیاه پله از توابع بخش طرهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، بیان کرد: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات خیلی خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته اما در بسیاری از زمینه‌ها هنوز در شهرستان محرومیت کاملاً حس می‌شود.

وی افزود: در بحث آنتن دهی تلفن همراه، مخابرات و اینترنت در بعضی از نقاط شهرستان دارای مشکلاتی هستیم، دهستان کوهدشت شمالی و دهستان زیر تنگ سیاب فاقد هرگونه آنتن دهی هستند.

فرماندار کوهدشت عنوان داشت: 10 درصد راه‌های دسترسی استان در این شهرستان قرار دارند، دهستان کوهدشت شمالی، دهستان زیر تنگ و منطقه وزکور، منطقه کشماهور در بخش درب گنبد و…دارای مشکلات اساسی بوده و نیازمند توجه ویژه مسئولین و پیگیری همه ما هستند.

فردی بیرانوند بیان اینکه باید مطالعات 18 کیلومتر راه دسترسی از سرطرهان تا سیاه پله باید انجام گیرد، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه این مسیر برای هفته آینده آماده می‌شود و در ملاقات نماینده محترم شهرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان با معاون محترم وزیر مطرح و مورد تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

بیرانوند ادامه داد: در بحث مخابرات، ظرف یک ماه آینده برق‌رسانی به دکل BTS دهستان کوهدشت شمالی انجام خواهد شد و مشکل مخابراتی این دهستان رفع خواهد شد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: انتقال آب از سیمره به بخش طرهان از مطالبات اصلی مردم منطقه است، این طرح چندین سال است که راکد مانده، اجرای این طرح باعث تحول عظیمی در بخش کشاورزی و آب منطقه است، همت و تلاش همه مسئولین بر انجام این طرح است و به جد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

بیرانوند در پایان گفت: در بحث بهداشت و درمان، 29 خانه بهداشت تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد، کلنگ بیمارستان دوم شهرستان تا پایان امسال به زمین زده خواهد شد، در بحث پزشک متخصص در انواع زمینه‌ها مشکل این شهرستان رفع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.