• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دستگیری یک باند شرکت‌های هرمی در کوهدشت

  • کد خبر : 48515
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
دستگیری یک باند شرکت‌های هرمی در کوهدشت

دادستان کوهدشت از دستگیری یک باند شرکت‌های هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «کانون سبحان» ، اردشیر حسینی  در جمع خبرنگاران بیان کرد: اخیراً یک باند که در قالب شرکت‌های هرمی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان با ترفند قرعه‌کشی خانگی کرده بودند، با دستور قضایی و تلاش شبانه‌روزی مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

وی عنوان داشت: با تشکیل چند پرونده مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک باند حرفه‌ای با ترفند قرعه‌کشی‌های خانگی، مأموران انتظامی این شهرستان پس از انجام تحقیقات لازم و اطلاع از صحت‌وسقم موضوع تعداد ۲ نفر از اعضای یک باند کلاهبردار را به هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار دستگیر کردند.

دادستان کوهدشت افزود: متهمین دستگیر شده با عنایت به ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی معترف و برای آن‌ها قرار بازداشت موقت صادر و روانه زندان شدند و تلاش در جهت دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

حسینی با بیان اینکه فریب دادن مردم به وجود شرکت‌ها، کارخانه‌ها، مؤسسات موهوم و غیرواقعی، داشتن اموال و اختیارات واهی، اتخاذ اسم یا عنوان مجهول و یا ترساندن مردم از حوادث غیرواقعی یا امیدوار کردن مردم به امور غیرواقعی از مصادیق جرم به حساب می‌آید، اظهار داشت: از عموم شهروندان درخواست نموده که از عضویت در این‌گونه شرکت‌ها و صندوق‌های قرعه‌کشی خانگی پرهیز نمایند و به هیچ وجه به نحوه فعالیت آنان اطمینان نداشته باشند.

دادستان کوهدشت در پایان گفت: از تلاش و جدیت فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت و پرسنل زیرمجموعه در جهت دستگیری اعضای این باند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.