• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

برخورداری 87 روستای کوهدشت از نعمت گاز/ 400 میلیون اعتبار برای تکمیل ساختمان گاز رومشگان نیاز است

  • کد خبر : 48711
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۳:۰۴
برخورداری 87 روستای کوهدشت از نعمت گاز/ 400 میلیون اعتبار برای تکمیل ساختمان گاز رومشگان نیاز است

به گزارش«کانون سبحان»، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی شامگاه امشب در مراسم افتتاح ساختمان گاز رومشکان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان رومشکان در سال گذشته به عنوان اولین شهر سبز استان لرستان معرفی شد و تمام 34 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند. وی خاطرنشان کرد: 62 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کوهدشت […]

به گزارش«کانون سبحان»، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی شامگاه امشب در مراسم افتتاح ساختمان گاز رومشکان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان رومشکان در سال گذشته به عنوان اولین شهر سبز استان لرستان معرفی شد و تمام 34 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: 62 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کوهدشت از نعمت گاز برخوردار بوده و در مجموع در دولت یازدهم، عملیات گازرسانی به 87 روستا شهرستان کوهدشت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از آغاز پروژه گازرسانی به شهر درب گنبد خبر داد و بیان داشت: گازرسانی به این شهر از مطالبات مردمی بوده و با توجه به اینکه با کوهدشت از نظر بعد مسافت فاصله زیادی داشت بنابراین از طریق طرح ششم سراسری مجوز گرفته شد و پیش‌بینی می شود در سال 97 کار گازرسانی در این شهر به تمام برسد.

شمس خرم‌آبادی تصریح کرد: در شهرستان رومشگان با توجه به جمعیت، ساختمان گاز این ناحیه در مساحتی بالغ بر یک هزار و 200 متر مربع و در چهار طبقه و با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن 400 میلیون تومان نیاز است.

وی از تقویت ایستگاه گاز در شهرستان رومشگان خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان ایستگاه تامین گاز بود که در سال گذشته ایستگاهی با ظرفیت بالا ایجاد شده است تا اگر صنایعی در شهر ایجاد شود مشکلی از نظر تامین گاز وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.