• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تولید یک چهارم گندم لرستان در کوهدشت/پروژه چهارخطه کوهدشت با سرعت بیشتری پیش رود

  • کد خبر : 48718
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۳:۰۸
تولید یک چهارم گندم لرستان در کوهدشت/پروژه چهارخطه کوهدشت با سرعت بیشتری پیش رود

به گزارش«کانون سبحان» ، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای به عمل آمده از کوهدشت از تعدادی از پروژه‌های این شهرستان دیدن شد. وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم کوهدشت بحث چهار بانده کردن جاده خرم‌آباد به کوهدشت بوده که پیشرفت خوبی داشته اما باید با سرعت بیشتری انجام گیرد. استاندار […]

به گزارش«کانون سبحان» ، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای به عمل آمده از کوهدشت از تعدادی از پروژه‌های این شهرستان دیدن شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم کوهدشت بحث چهار بانده کردن جاده خرم‌آباد به کوهدشت بوده که پیشرفت خوبی داشته اما باید با سرعت بیشتری انجام گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت کشتارگاه دام شهرستان کوهدشت،بیان داشت: این کشتارگاه با ظرفیت 50 راس دام بزرگ و 500 راس دام کوچک در حال حاضر با 10 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت بوده و تکمیل آن نیازمند اعتبار است.

خادمی یادآور شد:تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، همچنین فاضلاب شهر 40 درصد پیشرفت داشته که انتظار می‌رود بر اساس برنامه زمان بندی جلو رود.

وی با ابراز اینکه یک چهارم گندم لرستان در شهرستان کوهدشت تولید شده افزود:در خصوص ذخیره گندم سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده و شاهد احداث سیلویی با ظرفیت 50 هزار تن در این شهرستان هستیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: شهرستان کوهدشت دارای بزرگترین مجتمع متمرکز انارستان است،کارخانه فرآوری در این منطقه ایجاد شده که البته در بخش سردخانه‌ای نیاز به توسعه دارد.

خادمی گفت:در طرح‌ها لازم است سرمایه‌گذار وارد کار شده و بخشی از کار را پیش ببرد و دولت قطعا از این افراد حمایت می‌کند.

وی احداث گلخانه کوهدشت را در راستای ارتقای تکنولوژی گامی موثر عنوان و خاطرنشان کرد: گلخانه کوهدشت از جمله پروژه‌های واگذاری دولت به جهاد دانشگاهی بوده که خوشبختانه اقدامات خوبی در آن صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.