• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

الهیار ملکشاهی:چهارخطه کوهدشت تا پایان سال جاری تکمیل شود

  • کد خبر : 48720
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۳:۱۲
الهیار ملکشاهی:چهارخطه کوهدشت تا پایان سال جاری تکمیل شود

به گزارش کانون سبحان؛ الهیار ملکشاهی ظهر امروز در بیت امام جمعه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان کوهدشت وحدت و اتفاق نظر خوبی بین مسوولان و امام جمعه این شهر برقرار بوده و هیچ‌گونه دوگانگی وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: سد معشوره از اصلی ترین دغدغه‌های شهرستان کوهدشت بوده که خوشبختانه امروز اعلام […]

به گزارش کانون سبحان؛ الهیار ملکشاهی ظهر امروز در بیت امام جمعه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان کوهدشت وحدت و اتفاق نظر خوبی بین مسوولان و امام جمعه این شهر برقرار بوده و هیچ‌گونه دوگانگی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سد معشوره از اصلی ترین دغدغه‌های شهرستان کوهدشت بوده که خوشبختانه امروز اعلام شد که از لیست پروژه‌های مسدودی دولت خارج شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی وجود یک بیمارستان را در این شهر ضرورت عنوان و بیان داشت: بهره برداری از بیمارستان 250 تخت خوابی این شهر نیاز مردم به خدمات حوزه درمان را مرتفع می‌کند.

ملکشاهی اقدامات حوزه جاده‌ای در شهرستان کوهدشت را خوب ارزیابی و عنوان کرد: انتظار می‌رود عملیات جاده چهارخطه این شهر تا پایان سال به اتمام برسد.
وی یادآور شد: شهرستان کوهدشت از نظر ورزشی در استان لرستان سرآمد بوده و جوانان مستعدی در حوزه ورزش داشته لذا از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست می‌شود نسبت به توسعه فضاهای ورزشی کوهدشت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.