• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

خروج سد معشوره از لیست پروژه‌های مسدود

  • کد خبر : 48723
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۳:۱۴
خروج سد معشوره از لیست پروژه‌های مسدود

به گزارش «کانون سبحان»؛ ، سیدموسی خادمی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهر کوهدشت، در بیت امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: شهرستان کوهدشت از نظر منابع انسانی و از نظر منابع تاریخی و طبیعی دارای ظرفیت‌های خوبی است. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان کوهدشت وضعیت مطلوبی نداشته و بخشی از این […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ، سیدموسی خادمی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهر کوهدشت، در بیت امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: شهرستان کوهدشت از نظر منابع انسانی و از نظر منابع تاریخی و طبیعی دارای ظرفیت‌های خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان کوهدشت وضعیت مطلوبی نداشته و بخشی از این موضوع مرتبط با شرایط قهری و طبیعی و بخش دیگر نیز به دلیل بی‌توجهی است.

استاندار لرستان سد معشوره را از مهمترین پروژه‌های در دستور کار خود عنوان و بیان داشت: برخی پروژه‌های استان در اولویت بوده که سد معشوره نیز در ردیف این پروژه‌ها قرار دارد، به همین منظور بخشی از کار جلو رفته و انتظار می رود به زودی وارد جریان شود.

خادمی از خروج سد معشوره از پروژه‌های مسدودی دولت خبر داد و افزود: وزارت نیرو سد معشوره را از لیست پروژه‌های مسدودی خارج و در سال آینده برای آن بودجه مالی در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: آب شهرستان کوهدشت چه از نظر آشامیدنی و چه از نظر کشاورزی مشکل داشته و لذا برای میان مدت پروژه‌ای با هفت حلقه چاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.