• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ملکشاهی:جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهدات حقوق شهروندی پایبند است

  • کد خبر : 49369
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۱۸
ملکشاهی:جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهدات حقوق شهروندی پایبند است

به گزارش «کانون  سبحان»؛به نقل از خانه ملت؛ یانوش لواندوفسکی رییس هیات روابط ایران در پارلمان اروپایی ظهر امروز ( یک شنبه، 5 آذرماه ) با اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. در ابتدای این دیدار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی […]

به گزارش «کانون  سبحان»؛به نقل از خانه ملت؛ یانوش لواندوفسکی رییس هیات روابط ایران در پارلمان اروپایی ظهر امروز ( یک شنبه، 5 آذرماه ) با اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات کشورهای اتحادیه اروپا با جمهوری اسلامی ایران، گفت: امیدواریم شاهد تقویت و ارتقاء سطح مناسبات ایران و اروپا در قالب روابط خوب پارلمانی باشیم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گفت و گو و رایزنی های مستمر فیمابین می تواند به فهم مشترک میان دو پارلمان منجر گردد.

ملکشاهی پایبندی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهدات حقوق شهروندی را خاطرنشان کرد و افزود: حقوق شهروندی در جمهوری اسلامی ایران به تصریح قانون اساسی برای همه مذاهب دینی یکسان است  و همه مردم در مقابل قانون برابرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تبادل هیأت های سیاسی و پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اروپایی را نشاندهنده وجود نقطه نظرات مشترک در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: از هرگونه فعالیت که به توسعه و گسترش ارتباطات میان جمهوری اسلامی ایران و پارلمان اروپایی منجر شود، استقبال و حمایت می کنیم.

نماینده پارلمان اروپایی و رئیس هیأت روابط با ایران نیز از تنوع قومیتی و مذهبی در مجلس شورای اسلامی اظهار خرسندی کرد و بیان داشت: همواره نگاه مثبتی در اروپا نسبت به ایران وجود داشته است و خواهان همکاریهای بیشتر با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

یانوش لواندوفسکی گفتگو و تبادل نظرات قضایی میان پارلمان اروپائی و جمهوری اسلامی ایران را مفید دانست و  گفت: بستر مناسبی برای تفاهم وتعامل بر موضوعات قضایی وجود دارد و پارلمان اروپایی از این همکاریها حمایت میکند./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.