• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

جهش 300 درصدی مقالات پژوهشی طلاب لرستانی/ پژوهش از محورهای مهم توسعه پایدار هر کشور است

  • کد خبر : 49406
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۲۲
جهش 300 درصدی مقالات پژوهشی طلاب لرستانی/ پژوهش از محورهای مهم توسعه پایدار هر کشور است

به گزارش «کانون سبحان»؛، حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره علامه حلی لرستان ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان(عج)، اظهار کرد: قبل از اینکه طلبه باشیم باید یک بسیجی به تمام معنا برای حریم ولایت، امامت و ارز‌ های مکتب اهل بیت(ع) محسوب شویم.   وی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد […]

به گزارش «کانون سبحان»؛، حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره علامه حلی لرستان ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان(عج)، اظهار کرد: قبل از اینکه طلبه باشیم باید یک بسیجی به تمام معنا برای حریم ولایت، امامت و ارز‌ های مکتب اهل بیت(ع) محسوب شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد با نظم و انضباط و تحقیق و پژوهش در جهت ایجاد تمدن اسلامی تلاش کنیم و پاسخگوی شبهات آینده همه جوانان باشیم.

 

مدیر حوزه‌ علمیه برادران استان لرستان با بیان اینکه جشنواره علامه حلی شجره طیبه‌ای است که دارای برکات فراوانی بوده، بیان داشت: جشنواره علامه حلی شجره طیبه‌ای است که در طول 9 دوره برگزاری کشوری و نخستین دوره استانی آن آثار و برکات فراوانی را به همراه داشته است.

 

میناپور تصریح کرد: فضای علمی کشور باید فضای ترویج، تولید، گسترش و پژوهش علم باشد چرا که یکی از محورهای مهم توسعه پایدار هر کشور پژوهش بوده و پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ حاصل تلاش افرادی است که رویکرد پژوهشی داشتند.

 

وی با بیان اینکه مقالات علمی طلاب حوزه‌های علمیه لرستان با جهش 300 درصدی ارتقا پیدا کرده، یادآور شد: حوزه علمیه با توجه به رسالت خود در طول تاریخ در حیطه علوم عقلی و نقلی یکه‌تاز بوده و خدمات شایانی را به جامعه بشری ارائه نموده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.