• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند

  • کد خبر : 49573
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۵۰
بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند

  به گزارش کانون سبحان ،نور محمد فردی بیرانوند در جلسه شورای بانک ها و بررسی وضعیت راهداری و حمل و نقل در این شهرستان گفت:در راستای سیاست های کلی دولت و تدبیر و امید ، بانک های عامل شهرستان باید نسبت به پرداخت تسهیلات و همچنین پرداخت وام های خود اشتغالی اهتمام لازم را […]

 

به گزارش کانون سبحان ،نور محمد فردی بیرانوند در جلسه شورای بانک ها و بررسی وضعیت راهداری و حمل و نقل در این شهرستان گفت:در راستای سیاست های کلی دولت و تدبیر و امید ، بانک های عامل شهرستان باید نسبت به پرداخت تسهیلات و همچنین پرداخت وام های خود اشتغالی اهتمام لازم را داشته باشند .

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار وام ازدواج توسط بانک های این شهرستان به جوانان پرداخت شده است که این امر جای تشکر دارد .

فرماندار کوهدشت عنوان داشت: بانک های شهرستان باید وثایق لازم را اخذ ، ولی در پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت عمل بیشتری داشته باشند .

فردی بیرانوند در ادامه ضمن بیان اینکه شهرستان کوهدشت یکی از وسیع ترین شهرستان های استان است اظهار داشت: 10 درصد راههای استان در این شهرستان وجود دارد که بایستی مورد توجه این اداره کل قرار گیرد .

وی افزود: 400 کیلومتر راه روستایی خاکی و شنی در این شهرستان وجود دارد بنابراین یکی از عمده مشکلات ما آسفالت راه روستایی است که انتظار می رود مورد توجه ویژه قرار گیرد .

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: محور سیمره بابازید از مشکل دارترین محور های این شهرستان است ، روکش آسفالت این محور اولین اقدامی است که مورد نیاز است ضمن اینکه در دراز مدت نیز باید نسبت به چهار بانده کردن این محور اقدام گردد .

بیرانوند عنوان کرد: محور کوهدشت زانوگه نیاز به روکش دارد ، محور های کوهنانی و گراب نیز نیاز به روکش آسفالت دارند که باید اقدام لازم صورت گیرد .

وی در پایان گفت: روشنایی بلوار و جاده ورودی شهر کوهدشت به طول 5 کیلومتر تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.