• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انتقاد از برخورد سرد قرآنی‌ها با درگذشت «شاعر قرآنی»

  • کد خبر : 49646
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
انتقاد از برخورد سرد قرآنی‌ها با درگذشت «شاعر قرآنی»

به گزارش «کانون سبحان»؛ مهدی قبادی، از فعالان قرآنی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ‌با اشاره به درگذشت استاد حبیب‌الله چایچیان، گفت: متأسفانه با گذشت سه روز از رحلت این شاعر برجسته آیینی و قرآنی کشورمان شاهد بازخورد چندانی از سوی قرآنی‌ها نسبت به آن نبوده‌ایم و تنها سه پیام تسلیت از […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ مهدی قبادی، از فعالان قرآنی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ‌با اشاره به درگذشت استاد حبیب‌الله چایچیان، گفت: متأسفانه با گذشت سه روز از رحلت این شاعر برجسته آیینی و قرآنی کشورمان شاهد بازخورد چندانی از سوی قرآنی‌ها نسبت به آن نبوده‌ایم و تنها سه پیام تسلیت از سوی قرآنی‌ها صادر شده است.
وی افزود: نکته جالب در مورد تشییع این شاعر انقلابی این بود که حتی یک چهره قرآنی اعم از مدیران و … حضور نداشتند. در حالی که حضور مداحان و شعرای آیینی گسترده بود و حتی برای ایشان مراسم بزرگداشت در نظر گرفته‌اند اما هیچ نهاد قرآنی که به عنوان تشکل‌های رسمی قرآن کشور شناخته می‌شوند اقدام خاصی انجام ندادند.
این فعال قرآنی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری،‌ اظهار کرد: معظم له در این پیام استاد چایچیان را قبل از اینکه شاعر عترت باشد، شاعر قرآن معرفی کرده بودند. متأسفانه جامعه قرآنی در این زمینه به وظیفه قرآنی خود نه تنها عمل نکرده بلکه کوتاهی نیز کرده است.
قبادی همچنین به مراسم تشییع این شاعر برجسته انقلاب اشاره کرد و گفت: در مراسم تشییع به غیر از خبرگزاری قرآن، یک چهره، شخصیت یا نهاد قرآنی حضور نداشت و با گذشت دو روز نه بزرگداشتی و نه مراسمی برای ایشان در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه به پیام استاد «عباس سلیمی» و دو نهاد دیگر که پیام تسلیت صادر کردند، افزود: نهادهای قرآنی همچون سازمان اوقاف، معاونت قرآنی وزارت ارشاد، دارالقرآن و … کجا هستند.
قبادی در پایان تصریح کرد: وظیفه همه قرآنی‌ها تکریم و بزرگداشت قهرمانان قرآنی است، اشعار قرآنی استاد چایچیان مخصوصاً شعر «بشنو از قرآن …» در زمره ماندگارترین اشعار قرار دارد.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.