• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پرداخت 2500 وام ازدواج توسط بانک های عامل شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 49766
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
پرداخت 2500 وام ازدواج توسط بانک های عامل شهرستان کوهدشت

فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت گفت :2500 وام ازدواج توسط بانک های عامل شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.

به گزارش کانون سبحان در کوهدشت ، نورمحمد فردی بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: یکی از مباحث مهم در مدیریت برنامه ریزی و نظارت می باشد ، مدیران باید بر آخرین یافته های دانش مدیریت مسلط باشند در غیر اینصورت موفق نخواهند بود .

وی عنوان داشت :امروزه مدیرانی موفق هستند که علاوه بر IQU از EQU قوی برخوردار باشند ، سازمان ها باید با علم و آگاهی و برنامه ریزی حرکت کنند ، مدیریت باید بروز باشد ، قدرت ادراک زیرمجموعه و هماهنگی و تعامل از عوامل موفقیت مدیریت می باشند .

فرماندار کوهدشت افزود: هماهنگی و تعامل خوبی در بین مدیران و مسئولین شهرستان وجود دارد که از آنها باید بعنوان فرصت استفاده کرد .

بیرانوند ضمن بیان این که امسال 56 میلیارد و 656 میلیون تومان جهت امر اشتغال به شهرستان کوهدشت تخصیص داده شده است اظهار داشت:در سفر استاندار محترم لرستان به کوهدشت 15 مصوبه از جمله : شهرک گلخانه ای ، ساماندهی ناحیه صنعتی ، بررسی مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی ، تخصیص اعتبار برای گلزار شهدا ، عملیات اجرایی سد معشوره، تغییر کاربری زمین بیمارستان دوم کوهدشت ، تجهیز آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهرستان، تامین سیستم صوتی نماز جمعه و … مصوب شده که باید با جدیت توسط دستگاههای ذیربط پیگیری شود .

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: وام های خود اشتغالی یارانه دار می باشد و به تناسب طرح از 4 تا 6 درصد یارانه به آن تعلق می گیرد ، یعنی از 18 درصد به 12 درصد کاهش می یابد و این امر در جهت تقویت و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال می باشد .

وی ادامه داد: 38 طرح باتوجه به قابلیت و استعداد های شهرستانی در بخش های باغداری ، پرورش و فرآوری طیور ، گیاهان دارویی ، فرش دستباف، گلیم بافی ، زنبور عسل ، دام سبک و سنگین ، گردشگری، زعفران، پسته و …. اولویت بندی شده است .

بیرانوند در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2500 وام ازدواج توسط بانک های عامل شهرستان پرداخت شده که این امر جای تشکر دارد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=49766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.