• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

تقدیر از حجج الاسلام رضایی و رفیعی به جهت دعوت از حجت الاسلام قادری در ایام محرم 96

  • کد خبر : 50143
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
تقدیر از حجج الاسلام رضایی و رفیعی به جهت دعوت از حجت الاسلام قادری در ایام محرم 96

به گزارش «کانون سبحان» طی نامه ای  با  امضای بیش از 200 نفر از فعالان فرهنگی شهرستان کوهدشت  از حجج الاسلام رضایی و رفیعی به جهت دعوت از حجت الاسلام و المسلمین قادری که زمینه حضور ایشان را در ایام محرم، فراهم آورده، تشکر فراوان نموده و ابراز داشته اند که بسیار امیدوار هستیم این […]

به گزارش «کانون سبحان» طی نامه ای  با  امضای بیش از 200 نفر از فعالان فرهنگی شهرستان کوهدشت  از حجج الاسلام رضایی و رفیعی به جهت دعوت از حجت الاسلام و المسلمین قادری که زمینه حضور ایشان را در ایام محرم، فراهم آورده، تشکر فراوان نموده و ابراز داشته اند که بسیار امیدوار هستیم این سنت حسنه در ایام و مناسباتِ آتی روندی پایدار و مستمر داشته باشد .

امتن این نامه که برای «کانون سبحان» ارسال شده است به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

محضر حضرات حجج الاسلام و المسلمین، شهرام رضایی”زیدعزه” و داوود رفیعی”زید عزه” :

با تقدیم سلام و تحیت

با عنایت به این مسئله که در حال گذر از دهه چهارم انقلاب اسلامی و در مقطعی از زمان به سر می بریم که شاهد رشد و حضور نسلی پویا و سرشار از معنویت و تفکر ناب انقلابی هستیم؛ مانند شهدای مدافع حرم امثال شهید حججی ها که چون حجت خدا بر اهل زمین و زمان _ خصوصا مومنین_ چونان مصباح الهدی می درخشند و راه را نشان می دهند.

نقش و جایگاه روحانیت به عنوان پرچمدارِ همیشگی معنویت و هدایت نقشِ محوری و مرکزی برای تربیت این نسل مومن و انقلابی قابل اغماض نیست.

بی تردید دعوت از علمای بصیر و مبلغین انقلابی و توانا در شهرستان برای نیل به این هدف والا غیر قابل انکار است.

لذا بر آن شدیم تا از شما سروران عزیز که از سر احساس تکلیف، وظیفه ی برخی نهادهای فرهنگی را به دوش کشیدید و موجبات حضور عالم گرانقدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین قادری”زید عزه” را در ایام محرم فراهم آوردید، تشکر فراوان نموده و ابراز داریم که بسیار امیدوار هستیم که این سنت حسنه در ایام و مناسباتِ آتی روندی پایدار و مستمر داشته باشد تا بستر رشد و حضورِ اجتماعِ جوانان مومن و انقلابی بیش از پیش و با شتاب مضاعف فراهم آید. ان شاء الله

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.