• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

واکنش شدید امام جمعه کوهدشت به حاشیه های سمینار اصلاح طلبی در شهرستان/ ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

  • کد خبر : 50362
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
واکنش شدید امام جمعه  کوهدشت به حاشیه های سمینار اصلاح طلبی در شهرستان/ ۹ دی  روز بصیرت و میثاق با ولایت است

به گزارش کانون سبحان  از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حماسه ۹ دی هم جواب قاطعی در برابر فتنه ۸۸ بود وی افزود: هر مسئله‌ای که خدمات نهادهای انقلابی را زیر سوال برده و سیاه نمایی کند ،فتنه است و حماسه  ۹دی […]

به گزارش کانون سبحان  از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حماسه ۹ دی هم جواب قاطعی در برابر فتنه ۸۸ بود

وی افزود: هر مسئله‌ای که خدمات نهادهای انقلابی را زیر سوال برده و سیاه نمایی کند ،فتنه است و حماسه  ۹دی پاسخ ملت ایران به این گونه بازی‌های سیاه بود.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه هر روزی که انسان در آن روز بصیر و آگاه باشد ،یوم الله است، اظهار داشت:در روز ۹ دی اقیانوس ملت به میدان آمد و مشت پولادینی بر یاوه گویان روزگار و استکبار جهانی کوبید.

طهماسبی گفت : مقام معظم انقلاب به عنوان چشم بیدار انقلاب اسلامی و خورشیدی درخشان، در این برهه از زمان مطالب مهمی را در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور و در آستانه ۹ دی که روز بصیرت و میثاق با ولایت است بیان نمودند.
امام جمعه کوهدشت عنوان کرد:نهم دیماه روز اتحاد است و همه ما باید بااتحاد و همدلی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم .

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن به دنبال ناامید کردن ملت است،همه ما بایستی دشمن و برنامه هایش را بشناسیم.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن بیان اینکه امروز هزاران توپخانه شایعاتی را بر ضد ایرانی ها در فضای مجازی منتشر می کنند،عنوان داشت:متاسفانه در داخل کشور گروه هایی دروغ های دشمن ساز در ذهن مردم می اندازند، این ها به قول حضرت آقا تقوا ندارند ،مگر امام نفرمود که حفظ نظام اسلامی از نماز واجب تر است.

امام جمعه کوهدشت تاکید کرد: با برنامه ریزی ،ضعف نداشتن و دلبسته به شیطان نبودن نظام حفظ می شود.

وی در واکنش به برخی سخنان رئیس جمهور سابق علیه قوه قضاییه اظهار داشت: به قول رهبر معظم انقلاب نمی‌شود که انسان یک دهه همه‌کاره‌ی کشور باشد، بعد یک دهه‌ی بعدی به مخالف‌ کشور تبدیل شود .

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ماست، عنوان کرد : رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است، برخی بجای اینکه سیاستشان دینی باشد،دینشان سیاسی است .

حجت الاسلام طهماسبی در واکنش به برگزاری سمینار اصلاح طلبی کوهدشت،اظهار داشت: در این سمینار هرچه خواستند برعلیه روحانیت گفتند ، در این جلسه گفتند روحانیت مریض است و برخی نمی گذارند آقای روحانی کار کند ،این چه حرفی نامربوطی است که می زنید ، من همین جا عرض می کنم که همین شماها،با این حاشیه سازی ها هستید که، نمی گذارید که کار بکنند.

وی افزود: این وصیت نامه امام است که روحانیت نباید خود را از مسایل کشور کنار بکشد اگر غیر این باشد هچون طفل بدون طبیب می شود.

طهماسبی تاکید کرد: کوهدشت مشکل اشتغال دارد گرچه برخی خدمت ها شده، ولی بایستی در صدد حل این مشکلات باشیم.

وی در ادامه گفت: جریان تظاهرات مشهد که قائله اش ختم شد نیز مربوط به بندگان خدایی بود که پول سپرده هایشان در بانک بوده و بانک سپرده هایشان را نداده بود که در این بین پول برخی مردم پس داده شد .

امام جمعه کوهدشت عنوان داشت: حذف “اشهد ان علیا ولی الله” در جزوه درسی کار نادرستی بوده، این چه حرفی است که برخی می‌گویند،یادمان رفته و سهوی بوده است.

وی در پایان افزود: ۱۵۰ نماینده در واکنش به این عمل نامه ای امضا کردند که نماینده محترم شهرستان به من گفت که حتی نماینده اهل تسنن از این موضوع ناراحت بوده و نامه را امضا کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.