• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

قاضی محمد زیرک دادستان جدید دلفان شد+تصاویر

  • کد خبر : 50762
  • ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
قاضی محمد زیرک دادستان جدید دلفان شد+تصاویر

به گزارش « کانون سبحان» ؛ قاضی محمد زیرک دادستان جدید دلفان شد.

به گزارش «کانون سبحان» ؛ مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان دلفان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضورکاظمی معاون قضایی و ریاست حفاظت واطلاعات دادگستری استان لرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم با قدرداني از خدمات چهار ساله محمد رومیانی دادستان پیشین دلفان، محمد زیرک به‌عنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد.

محمد زیرک تا پیش از این به‌عنوان معاون قضایی دادگستری شهرستان کوهدشت مشغول به خدمت بوده است.

 

محمد رومیانی در این جلسه با تاکید بر اینکه حفظ حقوق عامه مردم و جلوگیری از تخلف، حفظ حقوق بیت المال و انفال، مقابله با رانت خواری و مفاسد اقتصادی و اخلاقی در دستگاه قضایی بسیار مهم و با اهمیت است، اظهار کرد: حرکت حول محور اصلی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همراه با عدالت، سرعت و حفظ کرامت انسانها از اهداف بلند نظام قضایی است.

 

فرماندار شهرستان دلفان  با بیان اینکه تقويت نيروي انتظامي، پاسگاههاي انتظامي و نيروهاي امنيتي مي تواند نقش مهمي در بحث پيشگيري از جرم داشته باشد اظهار داشت: علاوه بر اين برخورد قاطعانه دستگاه قضايي نيز در پيشگيري از وقوع جرم بسيار تاثير گذار خواهد بود.

طولابی با اشاره به اينكه علي رغم اينكه شهرستان دلفان لقب محروميت و بيكاري را با خود به همراه دارد افزود: با اين وضعيت اين شهرستان يكي از امن ترين شهرستان هاي كشور بوده و اين مهم نتيجه خويشتنداري، تقوا و تدين مردم اين منطقه است و مسئولين مي بايست با نگاه ويژه اي به اين شهرستان نگاه كنند.

 

دادستان جدید شهرستان دلفان  نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضایی اظهار کرد: دستگاه قضایی، امین مردم است و کارکنان و پرسنل این نهاد مقدس برای احقاق حقوق مردم با جدیت تمام تلاش می کنند.

 

زیرک با بیان اینکه نظم در کار و مباحث مربوط به انفال در دستگاه قضایی بسیار مهم است، افزود: در اجرای قانون هرگز چشم پوشی نخواهم کرد و با مسائلی که امنیت منطقه را مختل کند، برخورد قاطع و قانونی لازم را خواهم داشت.

 



 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.