• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

با هر افتخار انقلاب،دشمن در صدد ایجادفتنه ای جدید بر آمد/ لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه

  • کد خبر : 50815
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
با هر افتخار انقلاب،دشمن در صدد ایجادفتنه ای جدید بر آمد/ لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه

امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت گفت:با هر افتخار انقلاب،دشمن در صدد ایجادفتنه ای جدید بر آمد.

به گزارش کانون سبحان در کوهدشت، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان عنوان کرد: اثر فردی حجاب آرامش روحی است، شخصی که حجاب دارد می‌داند که آرام بوده و  باعث گناه خود و دیگران نمی‌شود.

وی افزود: خانواد‌ه‌ای مستحکم است که افرادش دنبال بی‌حجابی و فحشا نباشند، زیرا خانواده سالم موجب دوام جامعه در برابر بلایا خواهد بود.

امام جمعه موقت کوهدشت گفت: مردم ولایتمدار شهرستان کوهدشت جهت محکوم کردن اغتشاشات اخیر همزمان با سراسر کشور به میدان آمدند و نشان دادند که از نظام و انقلاب جدا نخواهند شد.

وی ادامه داد: باید از مسئولان شهرستان و نهادهای نظامی و امنیتی که در خط مقدم بودند و برای رضای خدا و آرامش مردم به صحنه آمدند تقدیر کرد، چرا که باتدابیر خود امنیت را برقرار نمودند.

حجت الاسلام گراوند با بیان تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای اقتصاد مقاوتی در جامعه، اظهار داشت: واردات بی رویه با اقتصاد مقاومتی نمی‌سازد، باید این واردات را به حداقل رساند و اقلام ضروری فقط وارد شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مورد اتفاقات اخیر فرمودند، این نبرد، نبرد ملت با ضد ملت و نبرِد ایران با ضد ایران بود و هجوم به مراکز دینی، حوزه‌های علمیه و مساجد نشانه ضدیت آنان با اسلاماست.

امام جمعه موقت کوهدشت تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این مثلث شوم توسط آمریکا طرح ریزی شده و با هزینه عربستان لعین، حرکتی به وسیله منافقین بر ضد ایران ایجاد شد که به سرانجام نرسید.

گراوند با اشاره بر اینکه دشمن همیشه در حال حمله است عنوان داشت: ما باید همیشه آماده باشیم و زخمی ایجاد نکنیم که دشمنان از آن سو استفاده بکنند، اگر زخم اقتصادی نبود آمریکا نمی‌توانست در آن نفوذ کند.

وی گفت: هر وقت این انقلاب به افتخاری دست پیدا کرد دشمن در صدد ایجاد فتنه‌ای برمی‌آید.

امام جمعه کوهدشت در پایان افزود: در سال ۸۸ به دلیل حضور ۴۰ میلیونی ملت عزیز ایران در انتخابات، دشمنان فتنه ۸۸ را پایه‌ریزی کردند و در سال ۹۶ نیز به دلیل حرکت‌های پیروزمندانه ایران در برابر تکفیری‌ها، دشمنان اینبار فتنه‌ای جدید در این سال به پا کردند ،که بحمدالله راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.