• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار رومشکان به مناسبت جان باختن 32 تن از هموطنان ایرانی در حادثه نفت کش

  • کد خبر : 50857
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار رومشکان به مناسبت جان باختن 32 تن از هموطنان ایرانی در حادثه نفت کش

به گزارش «کانون سبحان»؛ امام جمعه و فرماندار رومشکان به مناسبت جان باختن 32 تن از هموطنان ایرانی در حادثه انفجار نفت کش ایرانی در آب های چین پیام تسلیتی صادر کردند. متن این پیام تسلیت بدین شرح است : جان باختن شهادت گونه 32تن از هم وطنان شریف مان در حادثه انفجار کشتی نفت […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ امام جمعه و فرماندار رومشکان به مناسبت جان باختن 32 تن از هموطنان ایرانی در حادثه انفجار نفت کش ایرانی در آب های چین پیام تسلیتی صادر کردند.
متن این پیام تسلیت بدین شرح است :

جان باختن شهادت گونه 32تن از هم وطنان شریف مان در حادثه انفجار کشتی نفت کش ایرانی در آب های چین موجب تاثر و تالم فراوان گردید. این مصیبت جانسوز در حالی رقم خورد که متاسفانه پس از چند روز تلاش بی وقفه و مداوم برای اطفای حریق و نجات جان پرسنل و خدمه نفت کش از سوی تیم های امداد و نجات امروز خبر جان باختن این عزیزان موجی از تاثر و غم را نه تنها برای خانواده های چشم انتظار آنها ایجاد کرد بلکه ایران را در سوگ و ماتم فرو برد.

در بین این عزیزان متاسفانه سه تن از جوانان پاک و خدوم لرستان حضور داشتند که یکی از آنها مهندس حسن رومیانی اهل رومشکان بود و این شهرستان را همچون سایر نقاط کشور در سوگی دردناک فرو برد.

بدون تردید این 32تن پرسنل و خدمه نفت کش ایرانی در زمره تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان توسعه اقتصادی کشور بوده و جان خود را در راه اعتلای ایران و ایرانی و استقلال کشور از دست دادند. این مصیبت جانکاه را به رهبر معظم انقلاب ،ملت سرافراز ایران و خانواه های داغدار تسلیت گفته ،از خداوند منان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم .

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فاطمی نیا امام جمعه رومشکان

نورالدین درمنان فرماندار رومشکان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.