• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

صعود تیم امید شیرز کوهدشت به لیگ مناطق کشور/هزینه ورودی شرکت در مسابقات لیگ حدود سه میلیون تومان می باشد/لزوم توجه ویژه مسئولین ذی ربط

  • کد خبر : 50903
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱:۲۶
صعود تیم امید شیرز کوهدشت به لیگ  مناطق کشور/هزینه ورودی شرکت در مسابقات لیگ حدود سه میلیون تومان می باشد/لزوم توجه ویژه مسئولین ذی ربط

   لطفا خودتان  و تیم امید شیرز کوهدشت را معرفی بفرمائید باعرض سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی احسان امرایی فر هستم سرپرست تیم امید شیرز کوهدشت قهرمان لیگ برتر امیدهای استان و صعود به لیگ مناطق امیدهای کشور. جا داره از همین اول تبریک عرض کنم قهرمانی تیم امید شیرز شهرستان در لیگ برتر […]

 

 لطفا خودتان  و تیم امید شیرز کوهدشت را معرفی بفرمائید
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی احسان امرایی فر هستم سرپرست تیم امید شیرز کوهدشت قهرمان لیگ برتر امیدهای استان و صعود به لیگ مناطق امیدهای کشور.
جا داره از همین اول تبریک عرض کنم قهرمانی تیم امید شیرز شهرستان در لیگ برتر استان و صعودشون به لیگ مناطق کشور خدمت مردم عزیز شهرستان کوهدشت ، تا جای که بنده اطلاع دارم تو تاریخ فوتبال شهرستان تیم های پایه در لیگ استان قهرمان نشدن و به لیگ کشور صعود نکردن ولی این افتخار توسط بچهای امید شیرز محقق شد ، از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم خصوصا مربی زحمت کش و دلسوز تیم آقای مسلم روزی هم کمال تقدیر و تشکر میکنم بابت این قهرمانی و آرزوی موفقیت برای همشون از خداوند منان خواستارم.

 چه انتظاری از مسئولین شهرستانی دارید؟
انتظاری که بنده به نمایندگی از کادرفنی از مسئولین شهرستانی و استانی دارم اینه به این تیم از لحاظ مالی کمک کنن تا ان شاالله بتونیم تو مسابقات برای استان و شهرستان افتخار کسب کنیم و کمتر دغدغه مالی برا حضور داشته باشیم ورودی شرکت در مسابقات چیزی حدود سه میلیون تومان میشه که واقعا برامون تهیه این هزینه خیلی سخته حالا بماند هزینه ایاب و ذهاب ، لباس و غذا برا ۳۰ نفر چیزی حدود ۱۰ میلیون برامون از آب در میاد خداوکیلی هر عزیزی میتونه تواین زمینه کمکمون کنه. حق  جوانان این شهرستان است که تیمی در  مسابقات کشوری داشته باشند.

از فرماندار محترم ، شهردار ورزشی و محبوب شهرستان ، ریاست اداره ورزش و جوانان وسایر ادارت استدعا دارم در صورت ممکن به تیم کمک کنند کما اینکه در سالهای قبل شاهد حضور تیم شهرداری و حتی دهیاری شهرستان بعنوان اسپانسر تیم فوتبال در سطح استان بودیم تا ان شاالله بچه های تیم و کادرفنی با خیال راحت بفکر تمرینات ، مسابقات و برنامه ریزی درستی برا حضور مقتدرانه در لیگ کشور باشند.

 مسابقات چه زمانی و در کجا شروع میشه؟
مسابقات  بنابر  اعلامی که دادند ، بصورت مجتمعی و در یک شهر که فعلا میزبان مشخص نشده در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار میشه البته احتمالا جابجایی تاریخ به اواخر اسفندماه هم بخاطر کلاس درس بازیکنان وجود داره.

 اگر صحبتی در آخر دارید بفرمائید
بنده بعنوان عضو کوچکی از تیم جا داره از تمامی عزیزانی که در کنار تیم بودند و به هر نحوی برای تیم زحمت کشیدن صمیمانه کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. جا داره از زحمات ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ، ریاست محترم هیات فوتبال برادر عزیزم آقای جوزی پور و همکارانشون در هیات فوتبال و همچنین دوستان عزیزم آقایان علی اشرف احمدی ، محسن طرهانی و پیمان قاسمی هم که به تیم کمک فنی کردند تقدیر و تشکر داشته باشم و در آخرهم از همه عزیزانی که میتوانند به هر نحوی به جوانان فوتبالیست این تیم خدمتی بکنند تا باعث افتخارآفرینی در آینده برای استان و شهرستان باشند خواهشمندم دریغ نکنند.

سپاسگزار از همه عزیزان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=50903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.