• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برخلاف اسلام و منافع ملی سخن گفتن خیانت است/بصیرت و ایمان دو عنصر پویایی کشور

  • کد خبر : 51299
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۴۷
برخلاف اسلام و منافع ملی سخن گفتن خیانت است/بصیرت و ایمان دو عنصر پویایی کشور

به گزارش  کانون سبحان کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر در جمع نمازگزاران کوهدشت عنوان کرد: هر مسلمانی در هر شرایطی باید موازینی داشته باشد. وی با بیان اینکه هنر در خدمت دین است نه دین  در خدمت هنر، اظهار داشت: در دوران پهلوی، آمریکایی‌ها از ایران حق توحش می‌گرفتند چه ننگی بالاتر از این […]

به گزارش  کانون سبحان کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر در جمع نمازگزاران کوهدشت عنوان کرد: هر مسلمانی در هر شرایطی باید موازینی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هنر در خدمت دین است نه دین  در خدمت هنر، اظهار داشت: در دوران پهلوی، آمریکایی‌ها از ایران حق توحش می‌گرفتند چه ننگی بالاتر از این است.

امام جمعه کوهدشت عنوان داشت: آمریکایی‌ها از همان روزهای اول انقلاب در حال توطئه بر ضد جمهوری اسلامی ایران بودند که امام و رهبری با مشت محکم ملت بر دهان آنان کوبیدند که به حمدالله جبهه حق پیروز و آرامش، اتحاد و انسجام ملی برقرار شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه دشمنان اعم از منافقین بر ضد ملت عزیز ایران اسلامی صف کشیده‌اند گفت: هر کسی برخلاف اسلام و منافع ملی سخن بگویند یقیناً خیانتکار است.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: حضرت امام فرمودند حفظ اسلام از یک فریضه اسلامی الهی بوده پس به عبارتی بر همه واجب است حفظ جمهوری اسلامی ایران از اعظم فرائض است.

طهماسبی با تاکید بر حضور فعالانه روحانیت در جامعه اظهار داشت: کناره گیری روحانیت از جامعه ضربه به انقلاب بوده و بصیرت و ایمان دو راهی است که موجب موفقیت و پویایی کشور می‌شوند.

وی با هشدار به مواضع مشکوک برخی کشورهای اروپایی نسبت به ایران گفت: کشورهای اروپایی باید به آمریکا فشار بیاورند و تکلیف خود را مشخص کنند

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی تاکید زیادی دارند، در نتیجه این فضا نباید رها شود، چون رها کردن این عرصه خیانت به قرآن است.

امام جمعه کوهدشت افزود: فضای مجازی به یک عبارت فرصت است و به یک عبارت دیگر تهدید، چون مرزهای دینی و حتی استقلال کشور را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=51299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.