• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

استمرار انقلاب ما الگوی جهانیان شده است

  • کد خبر : 51493
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۰۶
استمرار انقلاب ما الگوی جهانیان شده است

به گزارش «کانون سبحان»؛ ستوانیکم پاسدار محمدکاظم رستمی راد، فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران حق را آورد و باطل را نابود کرد. وی بیان کرد: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر بود.حمایت پروردگار،رهبری حکیمانه ، اتحاد مردم  و …از […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ستوانیکم پاسدار محمدکاظم رستمی راد، فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران حق را آورد و باطل را نابود کرد.
وی بیان کرد: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر بود.حمایت پروردگار،رهبری حکیمانه ، اتحاد مردم  و …از این قبیل بودند اما یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین آن‌ها تحول فکری مردم بود.
فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا گفت: مردم ایران در سال ۱۳۵۶از درون جوشیدند و متحول شدند و از مرگ درراه خدا نترسیدند،همه‌چیز در مقابل این اراده بزرگ از کار افتاد و در سال ۱۳۵۷حکومت فاسد ستم‌شاهی برچیده شد.
وی اظهار داشت: قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است.
رستمی راد افزود: ما باید تلاش کنیم عوامل پیروزی ، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی را دریابیم و برای تداوم رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نباشیم و با افزایش بصیرت معنوی و اجتماعی تحت تأثیر معاندین نظام قرار نگیریم.
وی در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و دستاوردهای ارزشمند آن در ابعاد سیاسی ,دفاعی, اقتصادی ,عملی ,فرهنگی, را تبیین و تشریح کرد.
رستمی اظهار داشت: گر چه دست تهی از سلاح باشد و دشمن سلاح‌های مجهز روز را داشته باشد در برابر نیروی هماهنگ مردم که با سلاح ایمان مبارزه کند بی‌اثر است درواقع تکیه‌گاه امت حزب‌الله نه بر سلاح بلکه بر اعتماد و نصرت و توکل به ذات لایزال الهی است.
وی در پایان موفقیت نظام اسلامی را ازنظر کمی و کیفی قابل‌مقایسه با دوران ستم‌شاهی ندانستند و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهانی توصیف کردند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=51493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درودبرجناب سروان رستمی.الحق والانصاف حضرتعالی یکی ازنیروهای پرتلاش وزحمت کش ومومن .وفرمانده نمونه وبرتر درشهرستان واستان اید.ان شالله همچنان پیروزوسربلندباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.