• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فیلم حماسه آفرینی طوایف تازه آباد کوهدشت در حمایت از علی امامی راد

  • کد خبر : 25413
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
فیلم حماسه آفرینی طوایف تازه آباد کوهدشت در حمایت از علی امامی راد

اختصاصی کانون سبحان/ فیلم حماسه آفرینی طوایف تازه آباد کوهدشت در حمایت از علی امامی راد با هدایت و رهبری جامعه ایمانی منتظر شهرستان کوهدشت که به تازگی به علی امامی راد پیوسته اند. فیلم بردار :محمد پناهی/ تدوین کانون سبحان لینک دانلود مستقیم      

فیلم حماسه آفرینی طوایف تازه آباد کوهدشت در حمایت از علی امامی راد

اختصاصی کانون سبحان/ فیلم حماسه آفرینی طوایف تازه آباد کوهدشت در حمایت از علی امامی راد با هدایت و رهبری جامعه ایمانی منتظر شهرستان کوهدشت که به تازگی به علی امامی راد پیوسته اند.

فیلم بردار :محمد پناهی/ تدوین کانون سبحان

لینک دانلود مستقیم

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=25413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 21
  1. تازآباد شاهیوند،همیشه پیشرو در شهرستان

  2. با سلام
    بهتر نیست لفظ حماسه آفرینی ،برای مسایل کشوری به کار بره؟نه کاندیداتوری شهرها و آنهم در زمانی که هنوز معلوم نیست چه کسی پیروز میشود
    بله اگر روز انتخابات اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان کوهدشتی در انتخابات شرکت کردند،آنوقت بگوییم حماسه آفرینی کردند بدون اشکال است

  3. متاسفم برای کسانی که منافعه خودشان رابه نام جامعه ایمانی ثبت کرده اندمردم گول ظاهر شمارانمی خورند

  4. جامعه ایمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    متاسفم براتون
    کاش کمی دغدغه ایمان ومذهب وفرهنگ داشتید

  5. همینه از متن های ملی و مذهبی استفاده میکنن برا اهداف شخصی!!!!!
    واقعا براتون متاسفم
    البته متوجه باشید که دیگر مردم فریب تدلیس هایتان را نخواهند خورد

  6. درود بر جامعه ی ایمانی منتظر شهرستان کوهدشت…….
    یکی از ناملایمتی های مسیر دشوار و روشن شما تحمل کردن همین قضاوت های ناعادلانه و به دور از علم است، تحمل تهمت های ناروا و سایر سیاه نمایی ها……..

    خدا قوتتون بده جوان مردان……
    هرچند ماها چون معصوم نیستیم ممکنه بعضی وقتا ضعف هایی هم داشته باشیم، اما در این میان برخی افراد هستند که با ژست روشنگر اذهان عمومی و مدافع حریم مذهبی و حزب الهی یه کارایی میکنن یه حرفایی میزنن که انگار نمیدونن یه روزی در پیشگاه خدای متعال باید حساب کتاب تک تک حرفاشونو پس بدن………..!!!!!!!!!!
    کسی که واقعا درد دین داشته باشه اگر ضعفی هم از این مجموعه ی مخلص و ولایتی ببینه باید بره و ضعفش رو برطرف کنه و برای رشد و کمال هرچه بیشتر این جامعه ی ایمانی تلاش بکنه، نه اینکه شروع بکنه به سیاه نمایی و تهمت و …………

    می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند، ولی خداوند کامل کننده ی نور خویش است…(صف/8)

  7. به اعتقاد من شما آیات و روایات را تفسیر به رأی میکنید و این یعنی تحریف، پس کسی که فردای محشر باید جوابگو باشد شما هستید نه کسانی که نقد میکنند عملکرد گروهتان را

  8. من همه ی نقد های (مومنی مقیم قم)رو مطالعه کردم در مورد این گروه جامعه ایمانی،انصافا هر وقت جواب نقد و اشکالات ایشون رو دادید اونوقت ادعا کنید که بقول خودتون :مجموعه ی مخلص و ولایتی و نور خدا هستید!!!!

  9. کاملا موافقم

  10. یعنی شما نیروی حزب الهی بقیه مردم نیروی ا…؟؟!!!
    شما نور خدا بقیه مردم نف… شده ..؟؟!!!
    شما حامی ولایت بقیه مردم ….. ولایت؟؟!!!
    شما مخلص بقیه مردم ریاکار ؟؟!!!
    شما رو به هر مقدسی که میپرستید از ولایت و دین و خدا و اسماءمتبرکه برای اهداف شخصیتون مایه نذارید

  11. یعنی شما نیروی حزب الهی بقیه مردم نیروی ا…؟؟!!!
    شما نور خدا بقیه مردم نف… شده ..؟؟!!!
    شما حامی ولایت بقیه مردم ….. ولایت؟؟!!!
    شما مخلص بقیه مردم ریاکار ؟؟!!!
    شما رو به هر مقدسی که میپرستید از ولایت و دین و خدا و اسماءمتبرکه برای اهداف شخصیتون مایه نذارید

  12. در جواب دوست عزیز جناب(همشهری):

    به نظر من آقای علی بابک(یکی از اعضای جامعه ی ایمانی) در کامنتی در صفحه ای به آدرس( اعلام حمایت جامعه ایمانی کوهدشت از علی امامی راد+بیانیه) حسن ختامی در مورد نقدهای (مومنی مقیم قم) نوشته اند که اگر مطالعه کنید میتونه براتون راه گشا باشه.

  13. طورییکه از شعارهای گروه پیداست،اگر منتخب شخصی غیر از منتخب گروه جامعه ایمانی باشد،پس آن شخص ملحد و از صراط مستقیم و راه ولایت دور شده!!!!!!!
    واقعا مسخره ست
    بابا تورو خدا بس کنید

  14. یعنی شما نیروی حزب الهی بقیه مردم نیروی ا…؟؟!!!
    شما نور خدا بقیه مردم نف… شده ..؟؟!!!
    شما حامی ولایت بقیه مردم ….. ولایت؟؟!!!
    شما مخلص بقیه مردم ریاکار ؟؟!!!
    شما رو به هر مقدسی که میپرستید از ولایت و دین و خدا و اسماءمتبرکه برای اهداف شخصیتون مایه نذارید

  15. چرا این همه از آقای مومنی مقیم قم و امثال ایشون دعوت کرده اند که برای گفتگوی حضوری به مکان های عمومی مثل دانشگاه ها و حوزه و … بیایند ولی ایشون پاسخی ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    خوب اگه قرار باشه روشنگری برای اذهان عمومی صورت بگیره این نوع گفتگو تو محل عمومی که بعدا گزارشش هم تو سایت درج میشه که خیلی خیلی بهتره.
    پس چرا استنکاف میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  16. درضمن کامنت گذاشتن برای اظهار نظرهای مختصر و مفیده، به قول یه بنده خدایی، خوندن این لیست بلند بالایی که آقای مومنی(مقیم قم) نوشتن گاو نر می خواهد و مرد کهن… چه رسد به جواب دادنش، اون هم با کامنت!!!!!!!!!!!!
    آقای مومنی(مقیم قم) که اینقد مصر هستند، اگه واقعا میخواد اذهان مارو روشن کنه باید بیاد حضوری باهاشون گفتگو کنه.
    چون به نظر من هم این بحثی که ایشون باز کردن در قالب کامنت نمیگنجه. باید بیاد حضوری بحث کنه و بعد گزارشش رو بزارن روی سایت، وگرنه به این کارا میگن جوسازی های سیاسی!!!!!!!

  17. آقا سعید، برادر عزیز، شما و برخی دیگر از دوستان که جبهه گیری مشابه شما دارند چرا اسرار دارید مدام دنبال فرافکنی و جنجال باشید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    چه کسی گفته است که به غیر از جامعه ی ایمانی، بقیه ی مردم حزب الهی نیستند!، ولایی نیستند!، اخلاص ندارند!؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کسی؟؟ ها؟؟؟ چه کسی گفته است؟؟؟؟؟؟
    اعضای جامعه ی ایمانی خودشان افرادی هستند از بین همین مردم، اینان که از مریخ نیامده اند!
    یعنی شما نشنیده اید یا نمیدانید که در دین اسلام چه اندازه به فعالیت های دسته جمعی تاکید شده است؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    نشنیده اید که دست خدا با جماعت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
    اصلا خود شما و برخی دیگر از دوستان، چند بار در جلسات جامعه ی ایمانی حضور داشته اید و خودتان از نزدیک با منطق و آرمان های این مجموعه آشنا شده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند بار؟؟؟؟؟؟؟؟
    برادر من، شنیدن کی بود مانند دیدن!!!!!
    چرا به جای این کارها نمی آیید همه در کنار هم برای رسیدن به آرمان های بلند این مجموعه تلاش کنیم؟؟؟؟؟؟؟
    آرمان های این مجموعه چیزی به غیر از آرمان های تعریف شده ی قرآن برای بشر، آرمان های ائمه ی اطهار(علیهم السلام) و آرمان های انقلاب اسلامی چیز دیگری نیست.
    اگر کسی هم نقد سازنده ای داشت که چه بهتر!!!!
    خوب اگر واقعا درد دین دارید خودتان بیایید وسط میدان!!
    بیاید و ضعف ها را برطرف کنید و به تکمیل هرچه بیشتر این مجموعه کمک بکنید.
    اولین شرط ورود به جامعه ی ایمانی پا گذاشتن بر روی خود و منیت است، کسی که به دنبال اهداف شخصی باشد در این مجموعه به جایی نمیرسد و بهایی ندارد، حالا شما میگویید به دنبال اهداف شخصی هستید؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    ما بچه مذهبی با اخلاص و با برنامه زیاد داریم، اما اگر این افراد دور هم جمع نشوند و باهم حرکت نکنند کاری از دستشان ساخته نیست!!

    یادتان باشد، تفرقه افکنی بین بچه های انقلاب و جداسازی آنها از یکدیگر از هدف های دشمنان این انقلاب است!
    هرکسی که پایه بود یه یاعلی بگه و بیاد از نزدیک با جامعه ی ایمانی آشنا بشه.

    یاعلی…

  18. دوست (حق طلب)اگر واقعا حق طلب هستید لطف کنید پاسخ های (مقیم قم)رو هم مطالعه بفرمایید علیرغم اینکه به نقدهایش جواب ندادید
    مومنی مقیم قم
    (( ضمن عرض سلام و ادب و البته تشکر از علی آقای بابک،منتها در پاسخ عرض میکنم:معلوم است شما نقد های حقیر رو خوب مطالعه نفرمودید زیرا حتی اگر این جلسه مجلس مهدویت و یا جامعه ایمانی و …باشد و بخواهد در مورد بقول شما ظهور حضرت حجت(عج) سخنی بگوید باز راه را اشتباه رفته است ،از این جهت که چطور در جلسات دینی آنهم بقول خودتان جلسه ای که میخواهید تا ظهور تداوم دهید،از هیچیک از اساتید حوزه استفاده نکره اید و در جلساتتان حضور پیدا نکرده اند و حتی اگر هم قبلا آمده باشند همینکه در این بحث انتخابات شما (با این کیفیت مذموم)نیامده اند چرا باز ادامه داده اید؟؟؟!!!!
    علی جان من شما را خوب میشناسم و اتفاقا با دغدغه هایت بخوبی آشنایم چراکه اساس طرح ریزی رو با خود بنده مشورت فرمودید منتها میخواهم عرض کنم که شما نیز تصویری بوده اید در این پازل که جابجا شده اید در حالیکه خود نیز خبر نداشته اید!!!!!
    شما فرمودید((عزیزان من! ما معتقدیم که انتقاد(سازنده) می تواند موجب رشد ما باشد و با جان و دل پذیرای آن هستیم. ما هیچ گاه نگفته ایم و نمیگوییم که معصوم هستیم و از هرگونه اشتباه و خطایی مبری!!!!!!))اما بنده در پاسخ عرض میکنم گاهی این اشتباهات نه اینکه موجب تعالی انسان نمیشود بلکه باعث تنزل در کمال خواهد شد(در چاله افتادن اشتباه است در چاه افتادن اشتباه دیگر منتها در دومی بازگشت و اساسا زنده ماندن سخت است) لذا درمان و راهش اینست که با متخصصین این راه و این طریق بسیار گفتگو کرد و آنها را بکشانید در جلسات،،،
    همچنین شما فرمودید((خوب ما بارها از ایشان و… دعوت کرده ایم که برای گفتگو در مکان های عمومی همچون دانشگاه، حوزه و محافل مساجد به صورت حضوری تشریف بیاورند که اگر قرار است روشنگری صورت بگیرد، افراد بیشتری مطلع شوند و بعد هم میتوانیم گزارش گفتگو را در سایت درج کنیم.))اما در پاسخ عرض میکنم:بهیچ وجه از حقیر دعوت نشده که در دانشگاه یا حوزه یا… گفتگو کنیم در ضمن شما یا سایر دوستان منتظر ظهور، در مورد حضور در جلسه مذهبی حتی یکبار با بنده صحبت نکرده اید چه رسد به دعوت،،،
    اینکه فرمودید((اگر اطلاع دقیق نداشتید من الآن به اطلاع شما میرسانم، این حرکت همان آرمان شهری است که ما برای هم ترسیم میکردیم……..!!!!!!!!))در پاسخ عرض میکنم :بنده خیلی صریح به شما میگویم که در آن گفتگو که شش سال پیش بین بنده و شما منعقد شد قرار بر این شد که یک گروه تشکیل شود همراه یک متخصص مهدویت که کاربلد این حوزه و آشنا به امور باشد (که برخی از اساتید فعلی حوزه از جمله آقای حیدری دارای شرایط است)اما میشود بگویید که مدیر جلسه کیست؟؟!!!متخصص کیست؟؟!!!عالم جلسه کیست؟؟؟!!!!بنده که جزءبرخی طلبه های عزیزی که مشغول تحصیل در مقدمات حوزه هستند کسی را بعنوان صاحب نظر حوزه مهدویت ندیدم!!!!!
    اگر اغماض کنم و نگویم دور خورده ای لااقل عرض میکنم راه را اشتباه رفته ای لذا لازم است که دوباره فرامین مسیر را با هم ترسیم کنیم
    التماس دعا بابک جان))

  19. جوابی را که حاج آقا مومنی به بابک دادند رو خوب بخونید فک کنم پاسخ خودتونو هم پیدا میکنید(مبنی بر اینکه از ایشون دعوت نشده و اگر هم در آینده دعوتی شود ایشان بعلت مشغله کاری که دارند بعد از انتخابات می آیند شهرستان)

  20. خیلی جالبه چطوره آقایان بابک و شما و دیگر دوستانتان اینهمه فرافکنی میکنید اما نوبت به پاسخ به نقد ها میرسد،خواندنشان گاو نر میخواهد و مرد کهن،،،
    البته شاید درست میگویید جواب به نقد ها گاو نر میخواهد و مرد کهن

  21. برادر حق طلب اینکه گفتید:نشنیده اید که دست خدا با جماعت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
    در جواب میگویم:بله روایتش رو هم شنیدم و هم دیدم اما تو مو بینی و ما پیچش مو،،،خدا هر جماعتی را تحسین نکرده هر جمعی مورد عنایت نیست بخصوص اینچنین جمعی که بقول استادم(مومنی)هم از نظر محتوی اشکال داره و هم اساس جلسه وهم تبیین نشدن درست فرامین رهبری توسط متخصص،بلکه صرفا در گروه و جمع شما اکثریت آراءملاک بوده دقیقا همان ملاکی که مد نظر شورای سقیفه بود
    التماس دعا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.