• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

علت اصلی انفجار دبیرستان دخترانه کوهدشت هنوز مشخص نیست

  • کد خبر : 52643
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
علت اصلی انفجار دبیرستان دخترانه کوهدشت هنوز مشخص نیست

نورمحمد فردی بیرانوند در گفتگو با کانون سبحان در کوهدشت عنوان کرد: رأس ساعت 7 و 45 دقیقه صبح امروز یک فقره انفجار در مدرسه حجاب شهر کوهدشت واقع در شهرک شهید رجایی رخ داد که متاسفانه در اثر این حادثه ۳ تن از دانش آموزان مقطع متوسطه اول مجروح گردیده و بلافاصله جهت درمان […]

نورمحمد فردی بیرانوند در گفتگو با کانون سبحان در کوهدشت عنوان کرد: رأس ساعت 7 و 45 دقیقه صبح امروز یک فقره انفجار در مدرسه حجاب شهر کوهدشت واقع در شهرک شهید رجایی رخ داد که متاسفانه در اثر این حادثه ۳ تن از دانش آموزان مقطع متوسطه اول مجروح گردیده و بلافاصله جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه مچ دست راست یکی از دانش آموزان بنام فاطمه رضایی قطع شده که جهت مداوا به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد اعزام شده است.

فرماندار کوهدشت اظهار داشت: دو تن دیگر از دانش آموزان بنام سیده کبری ابوالوفایی و پریسا طاهری نیز به دلیل جراحات وارده به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اعزام و در حال حاضر بستری هستند.

فردی بیرانوند در پایان گفت: این حادثه در دفتر پرورشی مدرسه رخ داده که گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که انفجار یک ترقه دست‌ساز سبب این حادثه بوده است که بررسی دقیق موضوع به‌منظور روشن شدن زوایای آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این شهرستان در دست اقدام بوده و نتیجه به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=52643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا علت حادثه رو ب مردم اطلاع نمیدین، مردیم از نگرانی مام بچه مون تو همین مدرسه درس میخونه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.