• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

لزوم بازسازی بافت‌های قدیمی و فرسوده شهر کوهدشت

  • کد خبر : 52716
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۲۹
لزوم بازسازی بافت‌های قدیمی و فرسوده شهر کوهدشت

به گزارش«کانون سبحان»، نور محمد فردی بیرانوند  در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری کوهدشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تأکید بر اهمیت مدیریت شهری و توجه ویژه به جلوگیری از پیشرفت بافت‌های ناکارآمد شهری اظهار داشت: منشأ بروز بیش‌تر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بافت‌های قدیمی و فرسوده شهرها است. وی با […]

به گزارش«کانون سبحان»، نور محمد فردی بیرانوند  در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری کوهدشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تأکید بر اهمیت مدیریت شهری و توجه ویژه به جلوگیری از پیشرفت بافت‌های ناکارآمد شهری اظهار داشت: منشأ بروز بیش‌تر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بافت‌های قدیمی و فرسوده شهرها است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و ارتقای شاخص کیفی زندگی مردم به‌عنوان رویکردی مهم در ستاد بازآفرینی شهری است، افزود: تصمیم‌گیری در راستای مدیریت و نظارت بر سکونت‌گاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده به‌عنوان جامعه هدف از دیگر وظایف ستاد بازآفرینی پایدار شهری است و جهت بهسازی و نوسازی باید از مشارکت مردم و ابزار تشویق استفاده کرد.

فرماندار کوهدشت بابیان اینکه در اصول مختلف قانون اساسی و سند چشم‌انداز ایران، در سال 1404 دست‌یابی به عدالت اجتماعی مورد تأکید قرارگرفته عنوان کرد: مبارزه با فقر و محرومیت از وظایف همه خدمت‌گزاران انقلاب است؛ کم‌توجهی به سرنوشت برخی از شهروندان که از مسکن نامناسب، کمبود خدمات و زیرساخت‌های شهری و فقدان محیط اجتماعی سالم رنج می‌برند، فاقد هرگونه توجیه منطقی است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی در احیا، بهسازی و نوسازی شهری برداشته که ازجمله آن توجه به عدم پیشرفت و تعیین تکلیف سکونت‌گاه‌های غیررسمی است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=52716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.